Ovuatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Gonneke, Aug 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gonneke

Gonneke Lid

Jul 18, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Tijdens mijn huidige cyclus heb ik ovulatietesten geprobeerd (van sensitenst) en had op dag 10 en 11 een positieve test en tevens wat bloedverlies (heb een cyclus van ongeveer 25 a 26 dagen en het bloedverlies kan volgens mijn huisarts wijzen op een ovuatiebloeding).

Maar door nieuwsgierigheid ben ik niet gestopt met testen. Streepje verdween helemaal maar vanaf afgelopen vrijdag is hij er weer, vrijdag wat hij licht maar vanaf zaterdag donker (zit nu op dag 22 van mijn cyclus)..

Iemand enig idee wat dit kan betekenen?? Dacht dat 2x een eisprong in 1 cyclus niet ging.

Alvast bedankt voor de antwoorden, ben gewoon benieuwd wat dit kan zijn?

2. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Een zwangerschap ;) Ik zou er een zw test tegenaan gooien :D

(ik heb natuurlijk geen glazen bol waar ik dit in zie,maar ik denk zeker dat het dit zou kunnen zijn..ovu testjes slaan bij zwangerschap ook posi uit :p )

3. Gonneke

Gonneke Lid

Jul 18, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor de snelle reactie Trotsemams hier had ik zelf ook al aan gedacht maar aangezien ik verder niks voel (niet misselijk, geen last van borsten etc.) en pas eind van de week mijn menstruatie verwacht wil ik niet te hard van stapel lopen en nu al gaan testen.

Vind het alleen wel vreemd en ben nu toch heel erg nieuwsgierig. Misschien toch maar zorgen dat er een testje klaar ligt voor zaterdag of zondag dan..

4. trotsemams

trotsemams VIP lid

Aug 20, 2009
    5,653
    0
    0
    NULL
    Zuid-Oost Brabant
    Ja zou ik ook doen als ik jou was :D Knap dat je zoveel geduld kan hebben trouwens ;)

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Ik heb laatst op het internet gelezen dat als je een eisprong hebt maar je eitje springt niet dat je lichaam het later nog eens probeert. Maar binnen welke tijd dat is staat er niet bij. Misschien 24 uur maar misschien wel langer.

Ik zal eens kijken of ik die tekst nog kan vinden.

Ovulatietesten meten het LH in je urine, niet het HCG. Maar uitzonderingen daargelaten...

Maar ik hoop natuurlijk voor je dat het een zwangerschap is :)

6. Gonneke

Gonneke Lid

Jul 18, 2011
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trotsemams; geduld is maar schijn hoor. Heb de neiging om ze te kopen maar weet dat zogauw ik ze in huis heb, in staat ben om per direct te testen, haha..

Nogevengeduld; Dit heb ik ook ergens gelezen en zit ook in mijn gedachte echter is dat niet te dicht op een eventuele menstruatie die ik eind van de week verwacht? Ik bedoel, is er dan wel voldoende tijd om in te nestelen etc??

7. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Je eitje nestelt zo'n 7 a 10 dagen na je eisprong. Ik weet niet of zo'n bevrucht ei het overleeft omdat de periode te kort is en het niet vast genoeg zit ofzo.

Maar dat wil nog steeds niet betekenen dat jij niet zwanger bent/kunt zijn.
    Het komt voor daarom wilde ik dit hier even neerzetten :)

Share This Page