Kijk mee!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Daniellu, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Jaa dat is een goed idee daar had ik zelf ook aangedacht, ik heb nu de clearblue zwangerschaps teste met zwanger niet zwanger! vraag me alleen af hoeveel hcg die nodig hebben? iemand idee.. die ga ik morge ochtend doen ;)

2. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ps een hele lading teste liggen hier haha... nee zat pas zonder dus heb van alles wat ingekocht ;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

nou zo`n digi zou ik nirt doen want daar moet je eerst eens een goed streepje voor hebben hoor..

Ik vindt persoonlijk dat als jij 7 dagen geleden een licht streepje hebt gehad moet de test wat je nu hebt gedaan goed positief zijn meid...dus anders zou ik nog een kruidvat doen en als deze niet positief is ben je niet zwanger denk ik

4. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Als je test 7 a 8 dagen geleden twijfelachtig positief was had je test nu na 7 a 8 dagen wel al echt duidelijk positief moeten zijn. Ik testte op vrijdag negatief en op dinsdag dik positief. Je hcg stijgt snel als je zwanger bent en denk dus heel eerlijk niet dat je zwanger bent.

5. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ieder lichaam verschilt gelukkig dus ook met het aanmaken van je hcg zal verschil zitten. Nu heb ik net getest met de kruidvat en jaa hoor een wazig streepje gelijk 5 minu dusss ik weet t ook niet meer haha

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja meid sorry maar in 7 dagen moet er echt verschil inzitten in elk lichaam...je kunt jezelf ook voor de gek houden dat moet je dan zelf weten.
    Op je test zie ik niks...

7. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    De tijd zal het vast leren, vind het in ieder geval zelf wel spannend hoor! maar ik kan het nog wel verdragen. Bovendien ben ik ook nog niet ongi en ben dit niet gewent van me lichaam! ik relaxe maar bedankt voor je reacties!

8. Alita

Alita Niet meer actief

hoeveelste ronde is dit dan?

9. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Sorry ik zie ook echt niks in je test :). Word je er niet gefrustreerd van om zo steeds ermee bezig te zijn. Elk lichaam is anders maar zeker dat als er een zwangerschap geweest zou zijn dat je hcg echt wel gestegen zou moeten zijn en je duidelijke testen zou moeten hebben. Hcg zorgt er namelijk voor dat je zwangerschap in stand blijft en dat het goed kan nestelen enzo. Ik denk dat je lichaam je voor de gek houd en je gewoon nog even op je ongi moet wachten.

Sorry :)

10. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    ik dacht 111?? nee geintje de 4e ;)

11. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

Jul 4, 2011
    2,225
    2
    0
    Als ik het goed gelezen heb bij wachtbankje aug zat jij in ronde 3 toch?

12. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    jaa inderdaad! zat er 1 naast hou t allemaal niet zo strak bij

13. Alita

Alita Niet meer actief

hmm nou dan heb je al genoeg rondes gehad om je cyclus in orde te krijgen ...in principe dan.... uitzonderingen zijn er altijd..

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,255
    6,154
    113
    Ik zie niet echt iets.. sorry!

15. Tulli

Tulli Niet meer actief

Nou ik zie op de kv 2 voor 5 wel een lichtstreepje hoor...

Ben benieuwd wat je testen morgen/overmorgen doen!

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

Aug 12, 2006
    3,199
    1
    38
    Hai,

Ik zie op beide testjes een vaag schaduw-streepje!!!
    Dus wat dat betreft spannend.
    Alleen zou je nu inderdaad wel een duidelijke posi-test moeten hebben als je 8 dagen geleden ook een posi test hebt gehad.
    MAAR, het lichaam is inderdaad een wonderbaarlijk iets. Voor het zelfde geldt zat je 8 dagen geleden precies op je eisprong (heb wel eens gelezen dat een zwangerschapstest daar ook op kan reageren) en nu precies op NOD....

En zolang je nog niet ongesteld bent is er niets mis met een beetje fantaseren 'wat als....' niet waar?

Hoop dat de test morgen een stuk duidelijker is!
    x Kweenie

17. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    haha lady me cyclus is op orde, altijd precies 28 dagen. tot 2 maande geleden toen kreeg ik een vmk maar vorige maand zat hij gewoon weer op 28. En inderdaad uitzonderingen zijn er altijd.

18. Daniellu

Daniellu Actief lid

May 26, 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Bedankt voor je leuke reactie! nee er is niks mis met fantaseren toch? En zou inderdaad kunnen dat ik heb getest op mijn ei sprong vandaar dat vagen streepje! Ik heb ieder geval de ha gebelt en die zeg meid streepje in een streepje en als ik 2 teste op 1 dag met een vaag streepje kan voorzien ben je zwanger. Mag van hem maandag weer testen dan moet het donkerder zijn zo niet dan gaan we op onderzoek uit in het ziekehuis! Erg spannend allemaal ik hou contact ;)

19. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    @Daniellu wanneer ga je weer testen spannend hoor duim voor je!

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

Jun 16, 2011
    5,781
    1,131
    113
    Female
    @Daniellu Ik hoop voor je dat de test positief is!! Ook al zit je "pas" in ronde 3.....als je een kinderwens hebt, duurt elke maand lang!!

Ik zit ook in rond 3 en merk ook dat ik dat testen leuk vindt!! Zo heeft iedereen wel wat he;) Hihi!

Share This Page