even maar weer ontopic... op DEZE test zie ik wel een licht tweede streepje.... MAAR voor mij zou het niet genoeg zijn om in de 7de hemel te raken.... immers "the higher you get, the harder you fall", mocht het toch niets zijn Het is wel genoeg om de spanning wat op te drijven... .... geen bloed geeft moed.... misschien was de kvtest gewoon een "indroogstreepje"... en is deze wel het begin van twee dikke strepen... Weet je altijd pas achteraf..... toch?? inderdaad, over paar dagen weer testen en kijken hoe het dan is....
Sorry, ik zie ook niets op je testen!! De eerste zie ik een grijzig [waarschijnlijk voorgedrukt] streepje en op de kruidvattest [enkele pagina's verder] zie ik ook geen 2e streepje. Kruidvattesten hebben weinig HCG nodig, dus ik denk: niet zwanger
heey danielle, ik zie ook niets op je testjes, helaas ik snap wel dat elke maand dat je weer niet zwanger bent er een te veel kan zijn, bij mij heeft het best wel geholpen om er minder mee bezig te zijn, want op een gegeven moment was er voor mij nog maar 1 ding en dat was zwanger raken, ik duim voor je mee dat je snel een duidelijk streepje hebt meis! liefs!
Deze opmerking snap ik niet Dat werkt voor iedereen toch anders? Sommigen zijn altijd onregelmatig, anderen ontpillen niet eens binnen een jaar, ... Maar goed, terug naar de streepjes. Ik zie op beide testen streepjes, en vind het vreemd, het lijken grijze streepjes en ik heb die zelf nooit gehad op kv2v5 testen. Ik ben slecht in streepjestaren, maar deze zie ik ook. Ik kan me je twijfel dus heel goed voorstellen. Ik zou een bloedtest laten doen.
Hoi Daniellu, Ik heb begin juli precies zo'n test gehad waarbij er een heel licht streepje kwam. 5 en 6 juli, 2 dagen achter elkaar. Daarna was er geen streepje meer te zien. Ik ging er vanuit dat het niets was of dat het wel iets was maar dat ik toch ongi zou worden. Maar een week later was er nog niks. Huisarts gebeld, maar ik moest gewoon wachten. En zo ineens testte ik 23 juli weer positief, maar toen wel duidelijker en de streepjes werden de dagen daarna steeds beter. Als je in mijn album kijkt kun je ze wel zien. Oja en mocht je nu denken: he, je banner klopt niet?! Waarschijnlijk klopt deze idd niet en misschien was ik inderdaad 5.6 juli al wel zwanger, maar ik ga zelf even uit van een kortere zwangerschap, dan kan het alleen maar meevallen. Ik wil niet zeggen dat dit voor jou net zo werkt, maar ik ben dus het bewijs dat 2 lichte streepjes niet perse hoeven te betekenen dat je niet zwanger bent. Succes! Ik hoop dat je gauw een duidelijke test hebt!
Waar blijft dat foto'tje van je test nou?? Ben zo benieuwd. Ik zie wel op de andere twee foto's een lijntje dus ben benieuwd of ie al wat donkerder is...
beste damens, bedankt voor jullie steun en berichtjes! helaas ben ik vannacht ongi geworden, het bleek toch niks te zijn. net de gyna gebelt en huisarts en het schijnt dat het telkens bij de innesteling fout blijkt te gaan. Ik ga volgende week naar het zk voor een controle hoop niet de medische molen in te hoeven! maar eerst trouwen aanstaande vrijdag keep your head up !
Aaah balen meis!dat het snel raak mag zijn voor jullie owh gaaf zeg Trouwen Vrijdag alvast een hele fijne trouwdag toegwenst! knuff
he das jammer! Nou, geniet in ieder geval van jullie bruiloft! Een hele mooie, leuke, gezellige dag gewenst en hou ons op de hoogte! groetjes!