bij mij ook links..dus een meid. alle bakerpraatjes en mensen zeggen dat het een meid word.maar mijn gevoel houd stug vol dat het een jongen wordt. over 3 weken de echo dan zien we wel.
Wat grappig dat ik dit hier zo lees. Ik heb er toevallig vandeweek op de yoga iets over gehoord. Schijnt dat die holling in contact staat met je baarmoeder. Als je heel hard daarin zou drukken, zou je je baarmoeder stimuleren. Terwijl zij het vertelde zaten wij allemaal naar die holling te zoeken natuurlijk en ze waarschuwde ons van "niet erin drukken hoor!".
hoi meiden, rechts bij mij groter...dus een jongen. Maar we zijn nog geen 9 weken de we moeten nog even afwachten of het klopt. Ben wel benieuwd, mijn neef zegt ook dat het een jongen wordt en hij schijnt het verbazend vaak goed te hebben. Liefs
volgens mij is het bij mij links dikker, dus een meid. Maar heb werkelijk geen idee. We zien het wel bij de geboorte, spannend! Ps. je kan het niet heel duidelijk zien of wel, ik bedoel, je moet echt goed kijken....?
Bij mij is volgens mij links groter. Iedereen om me heen zegt een meisje, maar ik denk een jongen 1 juni weten we het!
En hoe zit het dan als je meerdere kinderen krijgt? Zou je dan altijd hetzelfde geslacht krijgen? Toch een beetje gek voor al die moeders die zowel een zoon als een dochter hebben... Of snap ik het nou zelf niet helemaal?
Ooooh OK... Ja dat klinkt logischer. Al heb ik het bij mezelf nog niet kunnen localiseren! Kan iemand nog een keer heel duidelijk uitleggen waar het zou moeten zitten?
bij mij is die rechts groter... dus n jongen :O iedereen zegt ook in mn omgeving n jongen... maar ik en me zus zeggen n meisje ahhaha aan de ene kant wil ik wel weten wat t word, maar aan de andere kant ook weer niet, dus of over 14 weken horen jullie of tklopte haha of pas als ik bevallen ben lol
precies onder je enkel, zit n soort dalletje, en daar steekt n bobbeltje uit... links moet ik egt drukken om m te voelen en rechts steekt ie meer uit... hij zit ong als je je vinger op je enkel legt en dan naar je grote teen wijst...
ik ook, maar heb nu opgezette enkels. doe het vanavond als ik lekker met de beentjes omhoog heb gelegen!
Als ik de goede bobbel heb is hij rechts groter en zou ik dus een jongen krijgen maar de echo zegt een meid! Klopt dus niet voor iedereen. Maar wel leuk om even te doen.
Bij mij is ie rects groter dus zou een jongen moeten zijn. Volgens dat andere testje 69% kans op een jongen. Mijn gevoel zegt ook jongen. Maar we zullen zien Over 9 weken de 20 weken echo
Ik kan m echt nog steeds niet vinden. Is er iemand die een foto van beide voeten kan maken en dan de bobbel wil markeren. Dan kan ik het verschil zien en weet ook meteen waar de bobbel zou moeten zitten. Heel erg bedankt, want ik ben inmiddels wel erg nieuwsgierig