2maart 7wk echo nog zo lang

Discussion in 'Miskraam' started by snelly, Feb 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Moet ff mijn ei kwijt.

2maart heb ik mijn eerste echo weer met 7 wk. Dat duurt nog zo lang woensdag nog 2 wk. Hoe ga ik die weken doorkomen.

Ik heb er nu al weer een hard hoofd in. Ik ben weinig misselijk bij die ander 4 wel heel vroeg misselijk. Het enige wat ik nu heb is hoofdpijn en heel erg moe al 1 week lang dacht dat het door de verkoudheid kwam maar dat is nu over en heb het nog steeds. Heb ook krampjes in mijn buik alsof ik ongie ga worden. Nou weet ik dat heb je ook als je zwanger bent.

Maar ik heb echt geen zin in nog een MA ik heb het helemaal gehad met die MA.Helaas hebben we het niet voor het zeggen.

En elke zw is anders maar dit heb ik nog nooit gehad.

Sorry voor dit echo bericht kan er met niemand anders over praten

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Arme Snelly! Het duurt lang hè, en het is zoooo eng. Dat je nog weinig merkt zegt zo weinig. Ik was ook vooral moe en verder niks. Misselijk hoef je niet eens te worden. 60 procent vd vrouwen heeft daar geen last van. Wie weet is het juist een goed teken dat je er nu geen last van hebt.

Ik hoop dat de weken tot de echo voorbij vliegen. Enneh die krampen zijn sowieso een heel goed teken.

Suus

3. snelly

snelly Fanatiek lid

Aug 10, 2010
    1,854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Thnx Suus, Je bent een schat. Bij ons doen ze pas met 7 wk een echo wat ook logisch is want dan is er zeker hartaktie. Maar morgen nog 2 wk. Misschien waren al mijn zw jongetjes ha ha ik voel me nu zo anders, als het maar goed gaat het is zo'n wonder vooral als het niet van harte gaat.

Grts snelly

Share This Page