1e ivf. Dag 7 gonal f voel haast niks meer?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ChanelM, 9 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi dames,

Beetje laat haha maar slaap bijna niet meer door de synarel.

Maar het gekke is dat ik dus 2e dag tot 5e dag van het spuiten van gonal-f dus heel veel voelde en ook echt last had. Ik had voornamelijk last van een drukkend gevoel en op de 5e dag van het spuiten echt ook heel veel last van mijn bekken. Ik was dus voorbereid op meer last, maar op dag 6 van het spuiten had ik gewoon nergens meer last van. Alleen savonds na het spuiten erge rugpijn en een uurtje dat ik krom lag. Daarna voelde ik me weer kip lekker. (Moet wel zeggen dat ik het heerlijk vond even niks meer te voelen.) Vandaag dag 7 van het spuiten ook niks. Enigste wat ik voel is dat ik lage rugpijn heb. Maar dat heb ik vaak omdat ik in het verleden een auto ongeluk heb gehad waar mijn onderrug was gebroken. Heb daar op zijn tijd nog last van. Morgen om 10 uur 1e echo, hoop genoeg follikels te zien. Ik maak me niet al te druk erom. Er zal wel wat zijn, hoop ik dan :)

Maar ik vroeg me gewoon af hoe jullie dat ervaarden rond die tijd dat jullie een stimuleren middel gebruikten.

Ik dacht namelijk dat de klachten erger werden na mate je meer ging spuiten.

Groetjes van slapeloze Chanel :)

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.874
    7.938
    113
    @ChanelM moet zeggen dat ik überhaupt niet zoveel voelde van de Gonal-f, dus van zo'n complete omslag heb ik geen last gehad. maar ook bij mij deed het gewoon z'n werk, dus daar hoef je je inderdaad geen zorgen om te maken. Succes, hopelijk een mooi resultaat

3. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @Nellie4 Geeft me toch meer rust. Wetend dat je dus ook gewoon niks kan voelen. Lijkt me heerlijk hoor haha, geen last. En dank je voor je reactie.

Deel Deze Pagina