Menstruatiepijn na de TP

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Baby81, Jun 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby81

Baby81 Actief lid

Mar 7, 2008
    249
    0
    0
    Hallo allemaal vanuit zonnig Frankrijk.

Ik heb sinds vandaag last van menstruatiekrampen.
    Heel af en toe, en ook steken aan de onderkant van mijn vagina zeg maar.
    Is dit goed of slecht?
    Kan je ook met die krampen zwanger zijn?

2. Baby81

Baby81 Actief lid

Mar 7, 2008
    249
    0
    0
    Er moet toch iemand zijn die hier ervaringen mee heeft?

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hoi! Ik had een week voor mijn nod ook krampen en flinke diarree. Zat toen rond de innesteling. Dus het hoeft geen slecht teken te zijn hoor! Succes en veel plezier verder in Frankrijk!

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oooohhhh baby heerlijki zeg in frankrijk! ik ben zelf nog nooit zwanger geweest maar ik hoor heel veel mensen over krampen, steken en zelf behoorlijke pijn en krampen die net voelen als menstruatiekrampen, het zegt dus helemaal niks.....

hopleijk is het raak! als je kunt testen ben je dan nog in frankrijk?

veel liefs Jose

5. Ciara

Ciara Bekend lid

Jun 17, 2008
    659
    0
    0
    Amsterdam
    Daag allemaal, ook uit zonnig Frankrijk :D

Ik heb hier ook een vraagje over. Ik had op dag 6 een drupje bruin bloed. Dag 7 een zeurend gevoel in onderbuik en rug en diaree, de voorbode van mijn menstruatie zeg maar. Nu heb sinds dag 7/8 een hele harde opgeblazen pijnlijke buik en het voelt alsof ik over mn hele buik spierpijn heb, dit trekt door naar mn onderrug. Heb de hele nacht niet kunnen slapen van het rotgevoel. Kent iemand deze klacht? Mn onderrug voelt als mentruatiepijn maar dit met mn buik heb ik nog nooit gehad, ik zit inmiddels op dag 8 na de tp. Wie o wie weet wat dit is? Is het al gebeurd of mag ik nog een beetje hoop hebben?

Liefs,
    Ciara

6. Baby81

Baby81 Actief lid

Mar 7, 2008
    249
    0
    0
    Wat ik wel heb en anders is als anders, zijn hele vreemde steken, soms heel fel dan moet ik ff slikken, een heel apart gevoel.

Maar wat ik nu wel heel erg veel merk is dat ik steken heb aan de onderkant van mijn vagina, continue steken de hele dag door, soms fel en andere keren weer minder fel.

De menstruatiepijn in zo nu en dan aanwezig, heel even dan verdwijnt die weer.

Ik bespeur mijn slipje iedere dag op eventuele vreemde kleuren hihihi. Tot nu toe niks gezien, enkel geel en waterig wit. Maar goed dat heb ik ook voor mijn menstruatie.

Als het maar geen bruin of rood is denk ik maar.
    Die twee weken zijn echt vreselijk, je word echt gek, je wilt testen maar je denkt wat heeft het nu voor zin, ik moet toch wachten. Het is zo moeilijk.

Ik hoop echt dat het voor iedereen die het wil, raak is.

Verder heb ik een enorm vol gevoel in mijn buik, af en toe staat hij op knappen, alsof ik een maand of 3 zwanger ben, wel grappig eigenlijk hihi. O ja en veel last bij het plassen, pijn als een blaasontsteking maar volgens de dokter heb ik geen blaasontsteking.
    Misschien nog van de punctie.

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik hoop dat de symptomen goed nieuws voor je betekenen Baby. Ik wil je geen valse hoop geven, maar in beide gevallen bij mijn zwangerschappen had ik steekjes rondom mijn vagina. Misschien toch goed nieuws voor je ;).

Maar goed... de Pregnyl geeft je ook veel 'zwangere' gevoelens. Dus wie weet komt het daardoor.

Ik ga voor je duimen!

Groetjes,
    Josien

8. Baby81

Baby81 Actief lid

Mar 7, 2008
    249
    0
    0
    Lief van je Josien.
    Pregnyl is nu denk ik wel uit mijn lichaam, heb 10.000 gespoten op 9/6.

9. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    Ik had na de tp ook heel veel last van menstruatiepijn en steekjes, ook het opgeblazen gevoel ken ik maar ik had dan ook een lichte overstimulatie. Maar zie mijn banner....... :)

Meid ik hoop voor je dat het raak is, ik duim voor je.

En geniet nog lekker in frankrijk, waar zit je in frankrijk? Wij zijn twee weken geleden naar de dordonge (weet niet of ik het goed schrijf)geweest.

10. Baby81

Baby81 Actief lid

Mar 7, 2008
    249
    0
    0
    Ik hoop het ook Conny75.

11. conny75

conny75 Fanatiek lid

Jan 18, 2007
    1,881
    0
    0
    tilburg
    nou baby nog 2 dagen, heel spannend, ik hou het in de gaten.

knuffel
    conny

Share This Page