Mijn rvs amerikaanse koelkast van Samsung(toendertijd 1850 euro, was 2450 euro maar korting en gehad)
we hebben een belachelijk dure tv in huis, samsung led 3d.... 2 weken geleden was onze bank het duurst
De keuken..of mag ik die niet meetellen?? We hebben nl een open keuken En op flinke afstand daarvan toch ook de tv
Onze kat 2000 leren hoekbank 1750 en laptop 1800 Dat zijn de duurste dingen de rest wat in het huis staat komt bij de ikea vandaan haha.
Even een reactie op mijn voorgangster..een kat van 2000,- euro dat is wel heel veel geld, wat voor een is het er dan? Bij ons is het de televisie en de buffetkast
Bekijk bijlage 106242 sphynx maar zijn ouders en grootouders zijn kampioen en hijzelf en een paar broertjes en zusjes ook dan betaal je er meer voor. Maar ik heb hem van mijn vader gekregen hoor ik zou het er zelf niet aan uitgeven...
Owwwww mijn moeder vind die katten zo eng,,maar mijn vriend en ik vinden hem echt helemaal geweldig, wij hopen ook ooit zo'n kat te hebben! Heb je meer foto's??