haha tja dat denk ik ook..ziekenhuisbedden zijn ook niet goedkoop en de kleien tv'tjes die zijn dan weer niet zo duur.. haha
tv en de hoekbank. bij z'n 1000,- per stuk meubels zijn 2e hands aangeschaft en zijn we nu langzaam aan het vernieuwen. boven is het ons bed 2000,- vriend is nogal van de dure spelcomputers etc en dan moet je toch ook wel een goede tv hebben wil je de beeldkwaliteit er uit halen. jaja mannen praat
Onze B&O Beovision 1 (TV). Is al 10 jaar oud en ik denk dat wellicht een van de weinigen ben die naar huidige normen naar een relatief kleine beeldbuis zit te gluren, maar hij is onverwoestbaar en nog altijd met grote afstand het duurste in het huis. Voor mij geen andere in huis hoor ... gevolgd door onze hond ...
hm de antieke klok van omie de bar! daar zit een tap van grolsch op met 4 tap punten en een kraan, deze worden niet meer gemaakt. hij is geheel van koper! de tv en daarna een hang lamp turks/marokaans geloof ik.
Ik denk dat dat de piano is. Maar het kan ook dat de laptop duurder was, dat weet ik eigenlijk niet. (de piano hebben mijn ouders zo'n 20 jaar geleden gekocht en de laptop is 4 maanden oud, dus nou ja...)
Heb een grote luxe buffetkast in de eetkamer staan, die is denk ik wel t duurst van alles. Daarna komt wel de sfeerhaard en de televisie denk ik. Owja en de Graco Sweetpeace was ook best duur. Haha.
uhhh we hebben een hele dure tv (2450,-)van pioneer en een muziekinstallatie. ( mans trots) de rest eromheen is ikea En een goede bank van mijn zus gehad omdat zij een nieuwe kocht met 4 katten moet je ook echt niet beginnen aan een nieuwe bank