Onze grote kersenhouten eettafel!!! Die staat er nu al een paar jaar, maar die was in aanschaf denk ik toch wel het duurste tot nu toe!
In de woonkamer, los van de keuken toch wel al mijn foto apparatuur. Vooral alle (peper)dure objectieven en de Hasselblad die ik vorige week van mijn lieve schoonpapa kreeg tikken aardig aan.
Dat is hier zeker weten de tv+boksen+versterker+bleu-ray speler. Wordt er naar van als ik optel wat dat allemaal gekost heeft....
Hier is het toch wel onze meubelen: dressoir, kast, tv-kast en salontafel (die overigens te koop is) en eettafel bij elkaar. En onze laatste dure aankoop is onze tv.
ik leef nu in de slaapkamer: onze nieuwe kast! (schuifdeuren) maar er komt dadelijk een nieuw bed, dus ik vrees dat die het duurste wordt. In de woonkamer: de bouwdroger. gelukkig hebben we hem gehuurd
bij ons denk ik ehhhhhhhhhh de bank(ikea dus niet extreem) en goedkoopst de lampen aanhet plafon.' edit: de plisegordijnen, die waren bij elkaar net zo duur als alle meubeld in de woonkamer hahahahah
ik denk serieus de gordijnen, die waren 180e, haha. I k ben altijd op zoek naar koopjes!! (onze banken bijv. zijn beiden van echt leer, maar van iemand overgekocht die ze in een wachtruimte had staan en nu weg deed. Zo goed als nieuw dus. En in totaal maar 175e, hihi)
O ja, ik had gezegd tv en open haard...maar dat is niet waar. Onze koikarpers zijn het duurst.....leuke hobby van mijn vriend (not). De vijver heeft de vorige bewoner laten plaatsen voor iets van 30.000 euro. Wij hebben een aantal kleinere vissen via Japan laten overkomen voor 300 euro en een aantal grote (50-70cm) overgenomen voor 400 euro. Maar voor 1 zo'n grote zouden we al een paar duizend voor kunnen krijgen......