Aankomend weekend zitten wij in een vakantiepark met mijn familie ter ere van het 35 jarig huwelijk van mijn ouders. Wat ze erg leuk vinden om te krijgen buiten het cadeau om is een heerlijk ontbijtje, ik wil iets origineels doen en afwijken vd croissants enz. Hebben jullie nog lekkere leuke ideen voor een ontbijt? Ik las op de site van Landal dat ze ook een ontbijtservice hebben, heeft iemand dit wel eens gehad en wat krijg je dan?
Verschillende soorten crackers, knackebrood, suikerbrood, krentenwegge, bolletjes, ontbijtkoek, cruesli, muesli, kwark.. Allerlei zoet en hartig beleg.. Verse fruit, eitjes koken en bakken.. Verse sapjes er bij!
Een americaans of engels ontbijt? Americaans; met wentelteefjes of american pancakes . Of juist met gebakken bacon, worstjes, scrambled eggs en hash browns.
Van die kleine eierpannenkoekjes, lekker met aardbeien en eventueel slagroom. Wentelteefjes bakken met kaneel en suiker. Roerei met spek. Grote bak met yoghurt of vla maken met vers fruit of een blikje fruit erover. eh eh eh..
Wat een lekkere ideeen, zal ze eens met mijn zusje bespreken. Wij gaan naar emmen, weet even de naam van het park niet uit mijn hoofd.
Maak er een champagneontbijt van, tenminste als ze dat leuk vinden! Dus een glas champagne erbij en wat exclusievere dingetjes, zoals bv. gerookte zalm etc.