Zijn er nog meer die dit weer kijken? Is weer op tv vanaf 1 januari op rtl8 Is voor mij een serie uit mijn jeugd en heb het al heel vaak gekeken. Heerlijke serie
Ik heb hem al 3 keer op youtube gezien, heerlijke serie . Al vind ik de eerste seizoenen echt veel leuker, daarna is het me teveel sensatie.
Zonder sensatie kan een serie niet lopen, maar je hebt gelijk hoor vind ik ook. Ik vind er te veel doden en toch wat dingen voorbij komen die af en toe gebeuren maar niet zo vaak. Maar buiten dat, leuke mannen ( en vrouwen) mooie omgeving, leuk werk. Leek mij vroeger het ideale leven
Ik keek het nooit toen het op tv was. Voorstukjes zagen er wel leuk uit. Ik kocht het eerste seizoen voor een tientje en ik was verkocht. Heb inmiddels alles op dvd, al minstens twee keer gezien en ben er net weer mee bezig. Ik zit inmiddels in seizoen 5. Hoewel de eerste seizoenen echt de mooiste zijn, blijft het een prachtige serie. Al is het aantal mensen dat noodlottig om het leven komt wel een beetje onrealistisch op 2 boerderijen, maar ach. Het blijft echt een prachtige serie!
Ja ik kijk ook. ik neem t op en kijk t op momenten dat mijn man werkt of weg is omdat hij er geen bal aan vind
Superleuke serie! Heb hem al 2 keer gezien. Maar ik vond hem wel uitgemolken na het 3e seizoen, opeens verschijnt er weer een of andere nicht en dat is dan ook ineens een MCLEOD, etc. Jammer als Claire en Tess, Jodi eruit zijn op gegeven moment. Stevie is dan de enige die ik nog echt leuk vind.
Haha same here. Ik droomde van een zomer in australie. Meedraaien op een ranch Mgoed, ik heb de hele serie een keer of 5 gezien dus kan het dromen..kijk dus momenteel niet
Ik kijk dus terug op dvd en zit inmiddels in seizoen 6. Onbelangrijk maar ik vraag me dan af als ze weer superromantisch samen in het bad onder de windmolen zitten, hoe ze dat gevuld krijgen met water in the middle of nowhere. Heerlijk met bubbels en glaasjes wijn. Met emmers zeker. Hoeveel emmers gaan er in een bad Het blijft tv natuurlijk en dit vind ik echt een vd prachtigste series die ik ken!
Vond de eerste 2 seizoenen leuk, daarna ben ik een beetje afgehaakt, teveel herhaling, nieuwe gezichten (alhoewel, de halve cast van Heartbreak high zat er in) enz. En totaal onrealistisch, zelf ook zowat een jaar in Australië geweest, geen flikker te beleven op het platteland, allemaal lelijke, alcoholistische mannen enz. Niemand die in zo’n schattige oldtimer rijdt, want voor je het weet heb je een kangoeroe op je motorklep liggen en ben je er zelf geweest etc. Haha, maar goed, elke serie is natuurlijk onrealistisch, alleen werd deze steeds erger.