hoi... even een vraag: we zitten erover te denken om een magnetronsterilisator aan te schaffen. Hebben jullie daar goede ervaringen mee? En welke zijn dan goed? Is bv die van de Hema wat? groetjes Danielle
Ik had die van avent en vond het echt heel handig. Even 4 minuten in de magnetron en klaar. En geen klakaanslag in je pannen!
Zijn er verschillende dan? Wij hebben gewoon zo'n ronde bak met een rekje erin, 7 minuten op 630 watt. Voor 3 euro op marktplaats gekocht
wij hadden verschillende. van de avent en van de hema. allemaal helemaal super hoor. geen gedoe met pannen en dan je fles vergeten. paar minuten erin en klaar
ik heb er een van de prenatal. prima ding hoor! zo makkelijk, je gooit hem in de ping, en hoeft niet op je pannetje te letten!
PS let er wel op of je flessen er goed in passen. ik heb nl 1 fles die eigenlijk net te groot / hoog is. die moet dus altijd beetje scheef tegen andere flessen aan leunen.
pas ook op of het ding wel in je magnetron past.. de goedkope van de prenatal zit klem in mijn magnetron
Ik heb die van avent. Gebruik hem voor het schoonmaken van zijn flesjes, borstkolf en zijn speentjes. Ideaal ding, even paar minuten in de magnetron en PING klaar
Wij hebben er één van Prenatal. Volgens mij passen hier alle soorten flesjes in. (Van Avent & Difrax weet ik uit eigen ervaring) Ding kostte 10 euro en ik vind hem ideaal!
Ik heb er eentje van Tommee Tippie, vind het ideaal zou 'm niet willen missen. Denk dat je vooral op moet letten of de flessen van je keuze er goed inpassen (en eventueel borstkolf).
Ik heb er een van de hema, heb de eerste maand elke dag uitgekookt maar vind het nu wel handig in de magnetron! Ik heb een kleine magnetron en die van de hema past hier prima in.
Hier ook een Avent (net als kolf en flessen) en bevalt hier erg goed! Had ik veel eerder aan moeten schaffen!