Zag dit en dacht ff delen met jullie die zo stoel hebben of willen aanschaffen! http://www.youtube.com/watch?v=XJF7vD9nFrA&feature=youtube_gdata_player
Volgens mij heeft bijna heel Nederland deze stoel.. Wij hadden voor ons zoontje gewoon zo'n ouderwetse, die kon ook niet omvallen. Nu zit ie in een stoelverhoger op een gewone stoel.
Maar kunnen ze dat niet bij heel veel kinderstoelen? Ik vind het wel erg gemakkelijk gaan hoor daar heb je gelijk in.. we wilden er straks wel eentje toch maar eens goed kijken
oke, is gevaarlijk, maar volgens mij kan dit bij vele soorten stoeltjes.(niet alleen de triptrapp) Het beste lijkt mij dan een stoel met tafeltje, dan kan je kindje niet meer met zijn/haar beentjes ergens bij om zich af te zetten. Maar het is toch altijd oppassen geblazen.
Dat is dus 1 van de redenen waarom ik Jayden niet te dichtbij de tafel zet. Hij heeft zijn eigen tafelblad waar ik het op kan zetten.
aan de andere kant, volgens mij vind het kindje dit wel een geweldig spelletje Net een kermis atractie (nee hoor grapje, is wel gevaarlijk)
Hm ok! Was aan het youtuben voor ook zo trip trapp stoel die we aan wilden schaffen en zag dit! Ik denk dat idd een gewone Kinder stoel ook achter over kan kiepen maar dit ging wel heel makkelijk! En wist niet dat er steuntjes waren ervoor om dit niet meer zo snel laten te gebeuren! Maar goed ik zag het en dacht zet het ff neer hier dat je er wel rekening mee houd dat het wel kan zeg maar!!
Ja, en die werken echt. Onze dochter schuift haar stoel zelf achteruit en ze is behoorlijk sterk, zet veel kracht. Soms blijft de stoel "steken" in de voeg tussen de tegels. Maar ze is nog nooit achterover gekiept, dat lukt gewoon echt niet met die stukjes achteraan de poten.
En idd als ik hem aanschaf gaat er ook een blad op zodat hij niet helemaal aan tafel hoeft te schuiven en ook met zijn voeten er niet bij kan! Als hij het blad niet meer nodig heeft en aan tafel kan is hij ook een stukje ouder en denk dat hij het dan ook niet meer zal doen haha
Inderdaad! Nu kan dat dus echt niet meer. ( al jaren niet) Die stukjes krijg je er gewoon bij als je hem koopt
Wij hebben deze stoel en gebruiken hem al ruim 1.5 jaar met ontzettend veel plezier. Heb er nooit problemen mee gehad!
Er zijn genoeg mensen die ze er niet onder zetten, er is geen vaccinatie tegen domheid. Dit valt volgens mij onder de categorie 'natuurlijke selectie'
Zie de blauwe stoel in deze link: Een moderne klassieker. - Stokke® Netherlands Dan kan hij echt niet omvallen zoals op dat filmpje gebeurt
Als je hem fatsoenlijk monteert mey die stukjes dan valt die niet om. Ik hen ze ook en dat is al 3 jaar geleden.
ach elke kinderstoel kan omvallen... wij hebben de stukjes er niet onder omdat de stoelen dan niet onder de tafel passen (zijn wel andere meegroeistoelen) Hoewel de ikea kinderstoel hier nog niet is omgegaan, maarja, die heeft dan ook van de mega onhandige wijd uitstaande poten...