advies gevraagd wikkeldeken

Discussie in 'Verzorging' gestart door krabbeke, 20 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet of het hier goed staat maar ik heb eigenlijk advies nodig over een wikkeldeken. Ik wil graag een wikkeldeken hebben voor mijn zoontje. We willen hem alleen gebruiken om hem af en toe in te kunnen leggen in de maxi-cosi. Als we bijvoorbeeld bij iemand op visite zijn en hij ligt daar te slapen en hij moet mee naar huis, zodat we hem niet helemaal aan hoeven te kleden maar even lekker warm in de wikkeldeken kunnen doen. Er moeten dus uitsparingen inzitten voor de gordels van de mc.
    En wat ook belangrijk is, de deken moet even mee kunnen, niet dat hij er snel uitgroeit of dat bijv zijn benen er niet in passen. Ik vind het zo lastig te bepalen als ik rond kijk op bijv. marktplaats.
    Wie heeft er ervaring mee en kan mij tips geven over merken, maten en modellen zodat ik wat gerichter kan zoeken. Alvast bedankt :)

2. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Snoozebaby -Trendy Wrapping
    Wij hebben deze en hij bevalt super. Mijn zoontje is bijna 10mnd heeft lange benen en ik gebruik hem nog.
    Heb er al veel plezier van gehad. Had ook een goedkoop wikkeldekentje van de kruitvat maar die heb ik eigenlijk nooit gebruikt.

3. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heb ik ook naar gekeken. Fijn om te horen dat hij groot genoeg is zodat hij lang mee kan. Heb ook bij de hema gekeken maar die leek me zo klein. bedankt iig voor je antwoord :)

4. Hester

Hester Niet meer actief

Momenteel hebben wij de Lodger Bunker in de maxi cosi. Heerlijk met die kou! Velen zeggen dat die te groot is voor de maxi cosi, maar het past prima hoor.

En kan HEEL lang mee: totdat je kindje 3 jaar is zeker (dan uiteraard in de buggy)

Succes met je keuze

5. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook op zoek naar een wikkeldeken. Ik vind het zo onhandig om elke keer mijn zoontje zijn jasje aan te trekken en zijn armpjes in de mouwen te wurmen. En dat vindt ie zelf ook niet leuk!

Zijn er ook bepaalde wikkeldekens geschikt voor baby's van 0 -3 maand? Of waar ze vanaf die leeftijd al in kunnen?

6. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier gebruiken wij ook de snoozebaby! Erg fijn!

7. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb even die snoozebaby opgezocht, kost 32,95, valt me nog mee. Dat lijkt me wel wat!

8. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu dus ook aan het rondkijken voor een snooze baby. Normaal heeft hij nu gewoon een jasje aan en zit hij in de voetenzak van de maxi cosi. Maar als ik hem slapend mee moet nemen (bijv als je s'avonds ergens op visite bent waar hij dan in bed heeft gelegen) is het makkelijker om hem even in een wikkeldeken te doen. Kan hij rustig verder slapen :)

9. krabbeke

krabbeke Actief lid

30 jun 2009
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist een snooze baby wikkeldoek besteld. Ik wilde graag de kleur 'happy days' maar die kon ik tweede hands (MP) niet vinden. Nu zag ik hem bij duimelandshop.nl voor 15 euro! Wel 6 euro verzendkosten maar nog altijd goedkoper als in de meeste andere winkels :)

10. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb 'm ook besteld, maar dus voor 32,95. Ik was wel even flauw toen ik jouw reactie las krabbeke! Maar de kleur die ik wou was niet meer voor 15 euro.. gelukkig. Want dat scheelt wel in prijs!

Deel Deze Pagina