Voetenzak in kinderwagen

Discussie in 'Verzorging' gestart door stoetel, 15 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Hey meiden

Graag zou ik willen weten hoe jullie het volgende oplossen.
    Wij hebben een hond en ik hou van wandelen. Nu was het vanmorgen (7.30 uur) erg koud. Ik had mijn zoontje goed ingepakt, maar tijdens het wandelen bedacht ik me dat hij misschien wel koude benen en voeten zou hebben. Wij hebben geen voetenzak. Hebben jullie dit wel bij een 1-jarig kindje? Ik bedoel, er komt een moment dat je je kindje alleen een dikke jas, muts, sjaal en handschoenen aantrekt. En dus niks extra's voor de benen en voeten. Is dat pas als je kindje niet meer in de wagen mee gaat en gewoon zelf meeloopt?

Liefs

2. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Als 'ie zelf loopt, heeft 'ie het waarschijnlijk ook minder snel koud, dan wanneer 'ie stil zit in een wagen. Wij hebben in de wagen wel een voetenzak, maar onze dochter heeft er een hekel aan. Als het heel koud is, doe ik haar d'r skipakje aan in de wagen en voorop de fiets. Ze kan 'em ook aan als het echt heel koud is en ze zelf loopt.

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter is bijna 19 maanden en voor haar doe ik echt nog wel de voetenzak in de wagen. Als ze zo stil zit in de wagen kan ik me voorstellen dat het hartstikke koud is zonder voetenzak.

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Als ze alleen nog maar in de wagen zitten en niet lopen gebruikte ik de voetenzak. Voor nu 's morgens vroeg maar ook in de winter is dat toch wel lekker denk ik. Anders een skibroekje o.i.d. De mijne is nu 2 1/2 jaar en loopt hele stukken tussendoor, dan vind ik het niet zo nodig meer of het moet echt heel koud worden.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wij hebben wel een voetenzak in de wagen, zonder is echt veel te koud nu.

6. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik ga toch maar een voetenzak aanschaffen. Zijn er ook universele voetenzakken of moet je per se die bij de kinderwagen hoort kopen?

Liefs

7. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hoi,

ik wandel ook graag met de kleine,maar gebruik wel de voetenzak.
    Hij zit gewoon stil he,dus heeft het dan toch sneller koud dan wanneer ze lopen.
    Volgens mij zag ik laatst bij de Hema een universele voetenzak...maar weet het niet zeker:)...

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ook de prenatal heeft universele en die passen in alle (?) wagens.
    Ik heb in elk geval deze voetenzakken en ze passen hier in alle wagens.

Voetenzak heb ik gebruikt totdat ze zelf gingen mee lopen.
    Zoonlief loopt nog niet echt veel zelf dus die zit nog in de voetenzak. Als hij aan het eind van de winter wel veel loopt dan zet ik hem in de wagen of met schoenen en een dekentje of zonder schoenen in de voetenzak. want met schoenen in een voetenzak vind ik niet zo fris. Als ik de buggy (die altijd in de auto ligt) even pak om snel even boodschappen te doen dan heb ik er geen voetenzak in.

9. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier toevallig eergister een voetenzak gekocht, het is anders wel erg kou idd omdat ze niet bewegen zelf.
    Ik heb ook die universele van de prenatal was 30 euro, ik vind hem fijn.

10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Wij hadden er al een bij de (mutsy) wagen. Ik gebruik hem ook zolang mevrouw kon niet kan lopen. Op de fiets doe ik een maillot erbij aan.

11. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Heb ook een in zn buggy liggen, het moment om geen voetenzak te gebruiken is hier nog niet aangebroken, bijna 2 jaar wordt hij, 21 maanden om precies te zijn, hij vind het wel prettig, lekker warm. En het kan inderdaad vreselijk ijzig koud zijn nu smorgens vroeg, en straks met de winter word het de hele dag koud, dus deze winter nog mét voetenzak.

En de winter van volgend jaar hopen we buggy vrij te zijn, of er moet in de tussentijd een ander babytje komen die er in kan zitten. :D

12. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hier de jongste 18maanden
    en heb vanmorgen ook maar weer de voetenzak tevoorschijn gehaald

13. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ook hier wordt ie nog steeds gebruikt. We hebben ook een hond en lopen 's middags wel zo'n 20 - 30 minuten. Meneer in de wandelwagen en straks als het nog kouder wordt de voeten zak erbij. Vorig jaar liepen we ook zo tijdens de sneeuw periode en gebruikten wij ook nog het regenscherm tegen de koude wind.

14. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ik heb ook een voetenzak in de kinderwagen. Voor de buggy niet maar die gebruik ik weinog. Voor op de fiets heb ik een maillot of kniekousen ( alleen zijn die zo groot dat als ik ze helemaal optrek helemaal tot aan zn romper komen hahaha)

xxx

15. Tamaraliza

Tamaraliza Niet meer actief

Ik gebruik ook de voetenzak in de wandelwagen. Ik vind het nu toch echt wel te koud om haar zo in de kinderwagen te zetten. Ze zit toch stil.
    Ik heb de Lodger Bunker. Die gebruikte ik vorig jaar ook al toen Liza in de wagenbak lag. Is lekker warm!

16. stoetel

stoetel Fanatiek lid

18 dec 2007
    1.108
    0
    0
    Brabant
    Het is helemaal duidelijk. Wij gaan een voetenzak kopen.:D

Liefs

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Universele Voetenzak bij Babydump nu 19,95. Past volgens mij in alle wagens..

Deel Deze Pagina