Ja nogmaals sterkte vanuit deze kant... Zie dat hij nog steeds niet terecht is ... Wat een nachtmerrie
Sterkte hoor, neem aan dat julle verder iedereen al gebeld hebben waar hij eventueel kan zijn... Hopelijk wordt hij snel gevonden...
Ik zou heel vlot de media inschakelen, als je zijn naam op Google intikt krijg je nog helemaal niets, de eerste dagen zijn kritiek. Maar dit weten jullie natuurlijk! Heel veel succes en sterkte!
Tros vermist is ingeschakeld,overal op facebook staat hij bij vrienden en familie er op, op forums, flyers nou is het hopen dat hij gevonden word maar ik moet bekennen dat het zo niet echt hoopvol is maar we houden hoop!!
Alsje deze foto met de volgende informatie erbij eropwil zetten graag: HELP MIJ OM KOEN MAARTEN JANSSEN TE VINDEN!!!! Koen is al sinds woensdag 22 augustus niet thuis gekomen. Hij heeft zijn auto bij natuurgebied Nienhof in Bunnik neergezet en is vermoedelijk van daaruit gaan wandelen. Hij heeft een rugzak bij zich maar geen jas. hij is ongeveer 1.70 lang grove krullen nu zn haar wat langer is. mocht u hem zien of weten waar hij is, neem dan contact op met Politiebureau Zeist nummer 0900-8844. deel deze oproep aub met zoveel mogelijk mensen des te sneller vinden we hem
Zijn er hier dames met twitter die hem er op zouden willen zetten? dat willen we heel graagt maar heb zelf geen twitter..
Wil je mij even pben met je facebook, krijg vanauit hier de foto er niet bij, dan zal ik ook twitteren
Je kan de foto van deze pagina gewoon opslaan op je computer. Zo heb ik het gedaan. Ik heb hem ook op fb geplaatst, heb geen twitter. Woon niet in de buurt maar je weet maar nooit waar hij heegaat! Ik hou mijn ogen open. Hoop dat hij heel snel gevonden wordt. Sterkte!!!
Als hij niet gevonden wil worden, dan heeft hij misschien een ander kapsel en zijn baard geschoren. Misschien is het handig om, als je die hebt, ook een foto zonder baard te plaatsen?
Hij heeft altijd een baard gehad volgens mij maar is een goede zal eens overleggen of zijn vrouw er een heeft