oke ja dat zeggen de meeste en aangezien mijn cyclus moet dat ook zo zijn denk ik ..dus we zien wel was leuk probeersel noem ik het maar het komt wanneer het komt!
Helemaal mee eens. Vaker testen op een dag heb je helemaal niks aan. Zo kun je nog geen vergelijk maken.
ik lees vaker dat je een korte piek kan hebben dus als je dan 2 keer per dag test dat je dan minder snel kan missen.. dat lees ik he dat is niet mijn mening
Je Lh piek heb je rond het middag uur. Dus als je tussen 12 en 1 uur test zit je altijd goed. Gewoon 1x per dag testen. Proberen 4 uur daarvoor niet naar de wc te gaan en minder te drinken zodat je urine geconcentreerd is. Sommige dames hebben vaker een Lh piek in hun cyclus. De laatste Lh piek zal pas een eisprong geven.
waarvoor lees ik overal als je meer pieken heb dat je de eerste moet aanhouden? hahah nou snap ik het helemaal niet meer ... het is maar goed dat het de eerste en de laatste keer was met de testen hihi werd nu al gek..
ik teste gisteren rond 11.30/12.30 en dat was echt een knqller vandaag weer dezelfde tijd getest en was het maar een licht streepje
Dat kan helemaal niet, want na je eisprong maak je geen lh meer aan maar andere hormonen. Als je van de eerste piek uitgaat kom je waarschijnlijk ook niet uit met je lf.
hier staat het dus echt anders Bij sommige vrouwen verdwijnt het LH hormoon niet direct na de LH piek uit het lichaam en kan het een aantal dagen duren voordat de ovulatietest weer negatief aangeeft. Soms duurt dat zelfs tot aan de menstruatie. In die periode blijft ook de ovulatietest soms positief aangeven of in elk geval zo donker dat je denkt dat je een 2e LH piek hebt gevonden. In eerste instantie vind je dus een piek, daarna een paar dagen een kortstondige afname en dan opnieuw donkere streepjes op de ovulatietest. Je moet er dan vanuit gaan dat de eerste piek die je vindt de LH piek is. Zodra je 2 donkere strepen krijgt op je ovulatietest voor de eerste keer in je cyclus heb je je LH piek gevonden. Dit is het moment dat je de grootste kans hebt om zwanger te worden. In principe kun je daarna stoppen met testen.
ja dat had ik dus ook gelezen ja..klopt dus wel hihi ik denk nu wordt ik helemaal gek van al die verschillende info maar heb ook zo gelezen en me er de eerste keer in verdiept...nou heb ik toch een goed geheugen
Ja als je eerste piek dan positief is kun je daarvan uitgaan idd. Ik had het over echt meerder pieken, die eigenlijk niet pieken zeg maar. Uhmmm dus dat de eerste en tweede golf Lh niet piekt en met de laatste wel, dus dat je dan een positieve test hebt. Ik had dit namelijk toen mijn hormonen niet op orde waren en mijn gyn gaf ditzelfde ook aan. Als je hormonen niet op orde zijn kunnen je ovulatietesten ook iets anders aangeven en krijg je waarschijnlijk van die golven. En lh heb je idd je hele cyclus, maar niet in hoge mate. Alleen wanneer er eisprong komt gaat ie omhoog en hij kan idd een paar dagen aanhouden. Maar dames gewoon regelmatig, om de dag klussen, dan kun je je eisprong niet missen!
je kunt namenlijk maar lh piek hebben (piek is je positieve test) en dat is de eerste in je cyclus ..vandaar dat er geen meedere pieken zijn ja precies zo zeg ik het ook hoor gewoon regelmatig klussen dat is het enige wat helpt
smashbox ik had hem.gisteren om 11.00 donkerder als deze later in de middag was ie deze kleur net als jou.en vandaag gewoon twee keer over iets een streepje te zien.
Hoi dames, sorry was even afwezig! Idd heb ik denk k toch de titel overdreven haha maar omdat ik ook over valse zwangerschap testen vd action had gelezen denk nou lekker dan ovu testen ook. Was niet me bedoeling om dames hier te laten schrikken meer om te waarschuwen als je vals hoop heb is t ook zo lullig en ik weet hoe dames er zich mee bezighouden ) sorry nogmals. Maar hier nog steeds positief ovulatie test. Nu al dus 2 weken lang. Na me ongesteld heid met pil begonnen nu 5 dagen al en nog sreeds positief niet zo donker als de C streep maar hy is goed en duidelijk te zien (zal morgen even foto van maken). Zwangerschap sluit ik uit want heb toch 5 dagen gebloed dus morgen toch even langs de huisarts. Dit lijkt me nou niet gezond!
Hoi ik had hem gisteren heel licht en nu is hij twee keer zo donker. Ben ik nu mijn ei verloren ?? Heb gelukkig zondag wel geklust maar had het liever op het moment zelf gedaan.
nee volgens mij betekent dit dat je ei er aan komt.dat ie binnen 12/24'uur springt.geloof ik op het moment zelf is geloof ik niet goed omdat zaadjes er 10 uur over doen voor ze je eileiders bereiken.ik geloof dat het beter is een paar dagen van te voren zodat er wat klaar ligt
ik heb het ook niet zo ervaren hoor.je hebt mij er alleen nieuwschierig naar gemaakt.ik denk over de kv ovutesten zo.voor mij die niet meer.