Wat nemen jullie allemaal mee?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door dolfijn, 13 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hee meiden,

We hebben vakantie! Eindelijk....
    A.s. maandag vertrekken we voor een weekje naar Noord-Brabent, naar de Katjeskelder van de Roompot. Iemand ervaring?
    Maar ik ben dus nu een beetje aan het inpakken, maar volgens mij neem ik veel te veel mee! Heb voor Senna nu al 3 vouwkratten vol (vind kratjes handiger dan tassen... :( ;) ). En dan heb ik nog niks voor onszelf ingepakt.
    Wat nemen jullie allemaal mee voor zo'n weekje vakantie? Volgens mij doe ik iets verkeerd.
    Zal eens ff noemen wat er nu al in zit.

-10x hydrofiel luier
    - 6x washandje
    - badhanddoek met mutsje (voor zwembad)
    - zwemluiers
    - badpakje
    - zwemring
    - rompers, korte mouw, lange mouw
    - diverse t-shirtsjes, lange mouw, kort mouw
    - broekjes
    - sokjes, maillots, slofjes, schoentjes
    - heel pak pampers
    - doos met billendoekjes
    - nachtluiers
    - 2x slaapzak
    - dekentje
    - molton
    - 2x hoeslaken
    - pyama
    - badspeeltjes
    - shampoo, badolie
    - boxkleed, speelgoed (paar dingetjes maar hoor)
    - snoetenpoetsers
    - en nog veel meer..... :oops:

Zo kan ik nog wel even doorgaan hoor. Je leest het al, allemaal voor Senna.

Wie heeft inpak tips!?

Alvast bedankt.

Gr. Dolfijn

2. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik neem altijd de babyfoon mee.

3. Dushi

Dushi Niet meer actief

nog niet weggeweest.

Wat voor Vera belangrijk is is dat ze haar eigen routine dingetjes heeft. Verder zal het wel loslopen.

Dus LIGA, yoghurtjes, Roosvice en boterhammetje met smeerkaas 8)

4. anja 29

anja 29 Actief lid

11 okt 2006
    400
    0
    0
    misschien ook kun je ook zetpillen mee nemen voorals er plotseling ziek wordt! of chamedant duppels voor de tandjes

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik weet niet of je daar kan wassen? Wij hebben daar vorig jaar een weekend met familie gezeten, maar dat was in een groot huisje.
    Wij hebben vorige maand gekampeerd en hebben om de dag gewassen, dan hoef je niet zoveel kleding mee te nemen (en met z'n 3-en toch om de dag een volle was :confused:).

En volgens mij neem je helemaal niet veel mee... ik heb wel 2 ruimtebesparende tips: neem een kleine 2 in 1 reisverpakking mee, waar je haar mee kan wassen en haar haar mee kan wassen. Bij de Etos hebben ze die. Daar kan je ook shampoo enzo voor jezelf halen. En je zou ook alleen snoetenpoetsers mee kunnen nemen en daar ook haar billen mee afvegen.

Je zou ook kunnen werken met vestjes (als je die hebt), dus romper korte mouw, t-shirt lange mouw en vestje als het koud is. Dan hoef je niet van alles dubbel mee te nemen.

Ik zou inderdaad ook nog de babyfoon en wat paracetamol meenemen.

6. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    10 hydrofielluiers? why? Als t goed is zijn daar wel handdoeken toch om haar mee af te drogen? En 2 washandjes zijn ook wel genoeg joh (vind ik altijd)..je spoelt ze om, hangt ze te drogen en klaar voor t volgende gebruik!

Ik zou 2 pyamatjes meenemen en 1 slaapzak en idd ook nog de babyfoon.

Ik heb borstvoeding gegeven en kolfde alles af waardoor ik van die medelakolf-flesjes had. Wij zijn net terug van een week terschelling en ik had 3 van die kleine flesjes mee met: wasmiddel, dreft, en diksap. Scheelt enorm veel ruimte! (en wasmiddel erg makkelijk om mee te nemen!)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mirwar, ik gebruik hydrofielen niet alleen om af te drogen, ik vind het wel handig om er aardig wat mee te nemen!

En 1 slaapzak redden wij het niet meer voor een week, Eva krijgt om de dag een nieuwe.... ik weet ook niet precies hoe zij ze zo vies krijgt ;).

8. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen
    waar kun je die doeken nog meer voor gebruiken dan?

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik gebruik ze in de kinderwagen en in haar bedje. Ze liggen dan onder haar hoofdje. Vind het de beste uitvinding ooit! :)

10. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Krijg je geen beddengoed bij je huisje?

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.278
    113
    Vrouw
    Brabant
    Pluys, als je kindje ouder is gebruik je ze daar niet meer voor ;).

Ik gebruik ze bij het avondeten (bij het knoeien bij het drinken) (gewone beker)). Bij het verschonen om kiekeboe mee te spelen. Zelf om snel even mijn handen af te vegen na het insmeren van haar billen. Dat is dus, inclusief afdrogen, zeker al 4 per dag!

Beddengoed in die huisjes is meestal niet gemaakt voor campingbedjes. Vorig jaar moesten we bij dat park ons eigen beddengoed meenemen trouwens.

12. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groningen

Ja dat klopt daar zijn ze echt ideaal voor! Maar Dewi ging zich er al snel in inwikkelen met haar gezicht en dan doe je dat dus niet meer ;)

Deel Deze Pagina