Meester en juffendag

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door miramare, 17 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miramare

miramare Bekend lid

1 mrt 2013
    796
    148
    43
    morgen heeft mijn zoontje meester en juffendag om de verjaardag te vieren van de leerkrachten. Neem altijd de laatste schooldag een kleinigheidje mee maar wat is nu de bedoeling? Iemand ideen of tips?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ben klassenouder en op de meester en juffendag heb ik met mn co klasseouder een gezamelijk cadeau gemaakt met alle kinderen. Zodat iedereen iets heeft.

Maar dat zal dan bij jou niet het geval zijn. Iets kleins wat je met hem kan doen is bv een bloem kopen met een mooie tekening eraan.
    Of op een tekening van hem een rietje plakken en de tekst erbij: jij bent mn favorietje;)
    Wat theezakjes en/of chocola in een cellofaantje met een tekeningetje eraan?

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Dan zou ik een roos of andere bloem kopen, zelf een kaartje maken met een tekening.

Als je wat wil kopen kun je ook mini flesje badschuim kopen , met of zonder spons.

Wat wij ook al een keer hebben gedaan was koekjes bakken, strik er op en klaar

4. Syl72

Syl72 Bekend lid

14 mrt 2008
    817
    176
    43
    Hier ook een klassenouder. Bij ons op school geeft iedereen een kleine bijdrage aan mij voor een groter gezamenlijk cadeau. Nou ja, bijna iedereen. Dat is dus wel een nadeel, want elke bijdrage is verschillend en niet elke ouder geeft iets. Terwijl het cadeau wel namens de hele klas wordt aangeboden.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier hebben wij een doucheschuim gegeven, de meeste hadden zoiets of bloemen of chocolade oid.

6. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Ik heb dit jaar een kaartje via internet besteld waar bloemzaadjes in zitten in de vorm van hartjes confetti. Vond het wel erg leuk.

Voor de verjaardag (vieren ze ook in de laatste schoolweek) geeft meester aan van drop te houden dus dat gekocht en de juf houd van tekeningen zei ze;) doosje thee gekocht met een leuke tekening natuurlijk.

7. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.424
    448
    83
    Limburg
    Hier hebben ze beiden een tekening/knutselwerk gemaakt voor vandaag. Verder niets.

8. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.516
    10.415
    113
    Dat is wel erg vervelend. Waarom niet een vast klein bedrag.
    Vorig jaar hadden ze besloten om elk kind een bloem te laten geven. De 1 gaf een roos de ander een mega bloem, zonnebloem, bloem uit de tuin, er kwam van alles voorbij. Zag er vrolijk uit. De personen die iets extra wou geven deden dat.
    Dit was overigens voor de laatste dag maar toen zaten we er net 3 maanden op school dus geen idee of ze apart nog hun verjaardag vieren. (Nu nog niks gehoord)

Deel Deze Pagina