Moeder deelt foto om te waarschuwen voor verdrinking

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door HvO, 21 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HvO

HvO Niet meer actief

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.246
    16.626
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heftig.
    Ik kan nu niet duidelijk krijgen of ze in hun eigen zwembad is verdronken of in het zwembad van de buren?
    Ik zou zelf echt nooit een zwembad in mijn tuin willen met zulke kleine kinderen, vreselijk.
    Wat een nachtmerrie om je kindje zo te moeten vinden, wat blijft dat water toch een vijand.

3. louan

louan Niet meer actief

Zwembad van de buren zoals ik.het lees. Ze is van huis weggeglipt en zo in het zwembad van de buren terecht gekomen. Verschrikkelijk!!!!!

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Water is zo heerlijk en zo verraderlijk. Ik ben ook vreselijk bang dat zoiets me zou overkomen.. (ondernemende dochter zonder angst) op onze camping had badmeester ook kind uit water gevist. Terwijl er zoveel omstanders bij waren.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.246
    16.626
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Verschrikkelijk zeg, daar kan je je dan alszijnde buren ook nog schuldig over gaan voelen, vreselijk.

6. chantalvl

chantalvl Fanatiek lid

23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Vreselijk, Het zou je gebeuren. Het kan zo snel gaan, je kind glipt binnen 3 seconden weg, en die vind je dan later in het zwembad.
    Wat zullen die ouders en buren zich vreselijk schuldig voelen.

7. Mammielove

Mammielove Niet meer actief

Ze waren op een feestje en daar vond de moeder haar dochtertje in het zwembad. Ze heeft ze nog gereanimeerd, maar dat mocht niet meer baten.
    Heel verdrietig weer....

puzzelstukje vindt dit leuk.
  8. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Ik lees nergens dat ze op een feestje waren. Juist sochtends. Thuis.

Maar wat ontzetten erg. Die foto is ook heftig. Niet te beseffen hoe het is om je kind zo vast te houden. Wetende dat ze er eigenlijk al niet meer is.

9. Mammielove

Ze waren in juni op een feestje, waar het meisje in een zwembad is gevallen.

10. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Dan lees ik daar wrs overheen.
    Ik lees in het verhaal van de link iets anders.

Maar het maakt ook niet uit.

11. Mammielove

Dit bericht staat ook in NL op de nieuwssites, vandaar ;)

12. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Ik word er helemaal eng van joh, als ik dat lees. In Nederland is het nu veel in het nieuws maar in Amerika gebeurd het nog veel vaker. In Californie en Florida, waar veel mensen een zwembad in de tuin hebben.

13. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.203
    1.056
    113
    Vrouw
    Ik werd er naar van afschuwelijk.

14. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik twijfelde of ik wel willde kijken. Helaas wel gedaan, spijt van! Wat een hartverscheurende foto :cry:

15. HvO

HvO Niet meer actief

Heftig he. :cry: Dacht zet er nog een waarschuwing maar vaak ga je dan alsnog kijken natuurlijk. Hij kwam bij mij ook echt keihard binnen.

Normaal gesproken zijn dit soort nieuwsberichten ook al heftig.

16. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik heb ook gekeken en spijt. Kindje oogt even oud als mijn zoontje. Hij is echt een wegloper, kent gewoon geen angst. We zijn onlangs verhuisd naar een wat rustigere plaats en worden nu omringd door sloten, een kanaal, een sluis en waterpartij. Het ziet er prachtig uit maar ik vind het doodeng. De voordeur en tuindeur moeten ook hele dag op slot blijven anders loopt mijn zoontje gewoon weg. Nooit beseft toen we gingen verhuizen maar door dit soort nieuwsberichten word ik alleen maar angstiger eigenlijk.

17. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Oh wat vreselijk!
    Ik was vorige week mijn dochter kwijt in het zwembad; letterlijk 2 seconden de andere kant opgekeken om de shampoo te pakken en ze was weg. Door een openstaande deur vanuit de douches naar het trainingsbad gelopen (normaal is die deur dicht en worden daar zwemlessen gegeven, maar nu stond de deur open en was er niemand), en ze was over het afdekzeil aan het rennen en sprong daarna in het niet afgedekte deel.
    Die halve minuut dat ik haar kwijt was voelde ik ook de paniek in mij opkomen, gelukkig had ze haar zwembandjes nog aan...

Deel Deze Pagina