ik hoop voor jou dat je ook snel een positieve test in handen hebt. misschien had je voor de tweede test wel te veel gedronken ofzo.
Wist ik maar hoe mijn cyclus in elkaar zit! Ik ben al 4 maanden niet ongi geweest, flink aan het 'ontpillen'! Op een gegeven moment maar ovulatietesten besteld en ja hoor op 24 januari een positest! Dus ik denk dat ik eigenlijk pas woensdag zou mogen testen, dus wie weet! Hoewel ik de hoop wel een beetje heb opgegeven hoor.. Heb ontzettende ongikrampen! Ik ga voor je duimen hoor!
ja zo zie je het niet nee. ik denk dat het streepje nog te licht is daarvoor dan. ik ga denk ik straks nog een test doen....is het dan weer een licht streepje dan moet het toch wel betekenen dat ik zwanger ben. dan heb ik nog maar weinig HCG.
Hoi Mejon, Heb vanochtend precies zo'n zelfde test gehad als jij. Heb me voorgenomen om woensdag pas weer te testen. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik dit ook gehad en toen was ik toch echt wel zwanger, maar durf er niet teveel op te hebben. Het is ook nog 3 dagen voor mijn NOD, maar dat was het de vorige keer ook. Maar ben al wat misselijk, dus dacht ga toch maar testen. Succes met je volgende test!
ik zit nu 1 dag voor mijn NOD, en ik heb ongeveer 1,5uur na deze test nog een test gedaan en die was ook heel licht. dus ik denk dat het wel raak is. ga straks toch nog een test doen. 3x licht = toch wel zeker zwanger.
ik heb nog een test gedaan...de derde voor vandaag (erg he?!) en ook die is heel vaag. ik denk dus dat ik wel zwanger ben maar dat ik nog maar heel weinig HCG heb. anders zal ik niet 3x een vaag lijntje te zien krijgen neem ik aan. dus ik durf nu wel een banner neer te zetten. JOEPIE!
Hoi Mejon, Heb je 3x dezelfde test gedaan? Want in dat geval zou ik voor de zekerheid een ander merk kopen. Deze testen geven namelijk heeeeeeeeeel vaak een heel vaag lijntje, alsof het voorgedrukt is. Als je van 3 verschillende soorten een vaag lijntje hebt lijkt het me wel positief. Succes!
hihihi gefeliciteerd dan maar hoor! Maar gewoon door blijven testen... (ik had ook zo'n serie... en nu ga ik voor de volgende )
hoi hoi, ik heb gisteravond ook een andere test gebruikt en ook een streepje! en vandaag nog steeds niet ongi...dus ja....IK BEN ZWANGER!
ik ga voor de zekerheid morgen nog een test doen want dan moet het wel een duidelijk streepje zijn. en dan ben ik klaar met testen haha, heb er dan echt genoeg gedaan. die test van morgen is puur nog extra voor het besef....is nog zo onwerkelijk. maar ben superblij.
kijk anders even in mijn album, heb een foto van de 3 testen gemaakt en er in gezet, kunnen jullie het zelf zien.
Deze doe ik dicht. Er is sowieso al een topic voor testjes...en feliciteren kan bij: ik ben zwanger. Gefeliciteerd. Elmo