madeliefjuh kun je een foto plaatsen?.. had er nog 1 gezien van iemand die er hetzelfde uitzien als die van mij.. liefs X C.
cruella mijn test is precies zo dit is de beste vergelijking tot nu toe alleen de mijne is met kruidvat met een blauw lijntje maar wel zo vaag als de jouwe..? ik ben nu 12 dagen overtijd en de laaste deed ik ook met 8 a 9 dagen overtijd in de middag... jij ook zie ik.. ik heb voor vrijdag een afsraak bij mijn ha en dan kijk ik verder.. trouwens mijn apotheek test meer dan negatief geen vaag lijntje te bekennen zou de kruidvat dan wat gevoeliger zijn of zouhet een voor gedrukt lijntje zijn... hmmmm SPANNEND voor ons!
ik sloop die testen dan ken ik het beter zien, echt een aanrader! Gewoon breken dat ding en het stripje eruit halen. En dan kan je het zo buigen en beter bekijken! Groetjes
ooh je was eerder dan mij hi! en waren die mensen zwanger? nee kan niet op foto want heb de verbindingdraadje niet zo niet weten waar! heb al gezocht want wouw hem eerder op de site zetten maar helaas maar hij is precies als die van jouw!
en we zijn ook al meer dan 1 week overtijd en dan zoon lichte test... ik maak me soms wel zorgen hoor!
hihi idd spannend dat terwijl ik al 3 kinderen heb... heb alle verschijnselendie ik bij de andere 3 ook gehad heb.. oa een baksteen in mn buik.. hihi en zoooooo moe ongelovelijk.. oja en gevoelige boobies ppff normaal als je deze gebruikt en ze zijn echt negatief dan zijn ze blanco op de controle streep na.. daar heb ik er nog een paar van.. vergelijkingsmateriaal dus.. liefs X C.
ja idd .. maar ik moet wel zeggen toen ik de volgende dag keek (mag niet ik weet) was het meer een indroog lijntje moet je maar morgen op je test kijken als je hem ziet denk woow nu zie je hem goed maar als je de test kapot maakt en het papiertje eruit halt en tegen het licht houd zie je niks.... tot weinig, ik heb gister een maansteen en een robijn edelsteen gekocht robijn is voor het verkomen van een miskraam want daar maak ik mij nu zorgen om omdat de test zoo licht is
Cruella ik denk dat je test licht positief is.Hoop dat je over een paar dagen een duidelijker lijntje heb.Hoop dat ik dat ook zal hebben Ben overigens ook af en toe misselijk....maar de boobies doen niet zo pijn....alleen af en toe de zijkantjes tot in mijn oksel. Ja...af en toe de steekjes.Hoort er wel bij.Nu nog alleen een duidelijke streep op een test.
het lijntje is hetzelfde als gister... hoef hem ook niet in het licht te houden.. had de foto's met mn telefoon gemaakt.. das niet zo heel duidelijk.. maar ja dr staat een 2de lijn.. soms kun je het zo moeilijk zien of ie nou roze is of niet.. ppff daar staat weer tegenover dat ik op negatieve testen van dit soort, nooit een 2de lijn gezien heb.. liefs X C.
nessy ik hoop het zo... jouw test ziet er hetzelfde uit als die van mij.. bij mij zijn het ook vooral de zijkanten van mn boobies en mn tepels zijn erg gevoelig.. ppff meiden t wordt tijd voor duidelijkheid.. Liefs X C.
ik vind die van nessy duidelijker dan die van jou cruella! gewoon nog even door testen tot je een goeie test in handen hebt
pff spannend he nessy en cruella .. ik weet het ook niet meer en dan die lijn vanaf mijn navel tot schaambot .. hebben jullie dat ook? ik heb vaak kokhals neigingen zoon slijm prop in je keel zo voelt dat maar is geen slijmprop.. x
hmm zo'n lijn heb ik nog nooit gehad.. bij geen van de 3.. alleen andere symptomen die ik herken uit vorige zwangerschappen.. Liefs X C.
Denk niet dat ik overtijd ben.Ik zit op cd37 en normaal is mijn cyclus rond de 28-30 dagen maar dan heb ik een ovulatie rond cd14 en nu had ik hem pas rond cd25.Ik ben pas over 4 dagen dus overtijd want mijn lf is altijd rond de 16 dagen.Maar ben niet zeker van mijn ovulatiedag daar ik positieve ovulatie testen had van cd22-28 of zo heel erg lang en mijn temperatuur niet klopte omdat ik ziek was dus exact weet ik het niet. Het verschil tussen mijn test en die van Cruella is dat die van mijn nog nat waren toen ze op de foto werden gezet en die van Cruella al droog was.Ik denk dat het daarom er anders uit ziet.
madeliefjuh die lijn heb ik altijd....vanaf dat ik zwanger ben geweest van mijn zoon van nu 19 jaar kreeg ik die lijn en die word alleen duidelijker als ik zwanger ben maar weg is ie jammer genoeg nooit geweest.....lol!
ppff je word er zo onzeker van... je voelt vanalles in je lijf maar ondertussen van die vage testen.... ik ga morgenochtend nog een keer testen.. en maar hopen dattie dan duidelijker is.. liefs X C.
haahaha...dat dacht ik ook...zou wachten tot overmorgen maar ja.....denk dat ik morgen toch weer een tesje waag.
hihi en dan maar denken na 3 zwangerschappen weet ik het wel haha nou ja we zien het wel morgen.. Liefs X C.