Geloof me elke zwangerschap is totaal anders. Ik heb 3 zwangerschappen die goed zijn gegaan en heb er 4 kinderen uit.Inderdaad ook een tweeling.Mijn kids zijn 19,15,14,14. Maar het is ook 14 keer fout gegaan tussen week 5-17 en 1 keer in de 23e week. Wat ik toen niet wist is dat ik een stollingsprobleem had en schildklier problemen.Neem er nu gelukkig medicatie voor en hoop dat het nu goed gaat. Ben benieuwd of onze testen morgen donkerder zijn...hoop het zo!
Ik heb in mijn album mijn test van gister geplaatst, zo ziet ie er sinds gisteravond uit. Heb de foto net gemaakt. Is trouwens met een mobieltje gemaakt de foto, dus niet zo scherp
Die zijn mooi duidelijk! Nou ik ga zo mijn bedje in .....succes met testen morgenochtend Cruella! Trusten, Nessy
cruella, ik zie op beide foto's een zeer vaag maar net zo aanwezig 2e lijntje hoor! hopelijk is je volgende test scherper! succes! klingel.
nessy vanaf wanneer had jij die streep..? vanaf hoeveel weken 6 weken? ik heb hem al vanaf mijn 5 de week dus 1 week overtijd.. mis ben ik schijnzwanger,, ik denk het niet hoor ,, maar je huid kan toch geen schijn zwangerschapsstreep geven? het zit in mijn huid? dat zou toch niet ik hoop niet dat ik schijn zwanger ben of een miskraam krijg.. ik maak me ook niet over drijven druk blijf er wel cool onder naar mijn idee alleen ja net zoals iedereen die overtijd is wil je nu na 12 dagen toch wel weten hoe of wat natuurlijk mijn sympth. - troebele urine - overtijd - streep van navel tot schaambot - soms lichte kokhalsneigingen -soms heel licht misselijk - heeel soms een jeukende tepel meestal links - veel dorst - een super vaage en lichte test... dat was het heb nog geen pijn of krampen of ongi gevoel of ies waar ik heel naar van word
vandaag weer een test gedaan nu van mat care wel in de middag rond 3 uur niet veel gedronken nu helemaal geen streep te zien... en vandaag al weer 13 dagen overtijd zou ik dan gewoon mijn ei dit keer niet gehad hebben en zit ik nu alweer in mijn volgende cycles? zo ja dan moet ik nu klussen want mijn ei komt binne nu en 4 dagen.... ik ben ook niet misselijk nou heeeel af en toe geweest deze 2 weken maar 1 keer heel erg en dan was afgelopen dinsdag tot kokhalsen aan toe.. of zou ik een laate ei hebben gehad.. ik kan mijn urne vrijdag inleveren morgen dus bij mijn ha maar heeft dit wel zin? als ik vandaag nog negatief test met mat care ultra die (zeggen ze) al 6 dagen voor nod kan testen... ik denk dat ik ga vragen of ze bij mij alles willen onderzoeken bloed en inwedig want dit is niet leuk meer...
He Madeliefjuh, Ik heb dit ook al 2 keer gehad ( 1x 14 dgn en 1x 18 dgn overtijd) ook lichte testen gehad en alle "kwaaltjes". Ben toen ook bij HA geweest, die heeft getest maar ook negatief. Hij zei dat het idd wel eens kan voorkomen dat je een maand overslaat of dat het langer duurt. Dit kan mede komen door eerder pil gebruik. En helaas werd ik ook weer ongesteld. Wil je de hoop niet ontnemen en hoop ook dat het anders bij jou is, maar probeer jezelf te beschermen voor een teleurstelling! Veel succes! Groetjes Debbie
debke83 ik ben gestopt sinds sept. 2007 3 maanden wezen ontpillen... en daarna gelijk precies een cyc. van 28,, ik hoop dat ik dan idd morgen ongi word,, maar wat is jouw cyc en was en hoe is hij nu?
Ik ben in November 2007 gestopt met de pil,mijn cyclus is 30 dgn. behalve die 2 keer dan (overtijd). Weet precies hoe je je voelt, je voelt alle kwaaltjes, je bent overtijd maar geen echt positieve test, heel frustrerend! Hoop echt voor je dat je zwanger bent....het is gewoon steeds zo een teleurstelling als je dan toch weer ongesteld wordt vooral als je toch echt het idee hebt zwanger te zijn! Ik duim voor je!
Ik zie het tweede streepje vrij duidelijk! Betekend, dat als alles goed mag gaan, we tegelijk uitgerekend zijn!