Hallo Dames, Ik heb 13 December een miskraam moeten opwekken met het medicijn: Cytotec. 3 Januari ben ik terug gegaan voor een echo en een zwangerschapstest.. De test was negatief en op de echo was te zien dat ik schoon was.. Maar nu had ik dus een vraag aan jullie.. Volgens de arts begon mijn nieuwe cyclus op het moment dat de bloeding van de miskraam begon. Dit was dus de 13e.. Ik had voor mn MK een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik zit dus nu op dag 30 van mijn cyclus en nog geen menstruatie.. Vorige week had ik na de seks wel een lichtroze veeg en had ik gisteren een heel lichtbruine veeg maar dus echt geen menstruatie. Ben ik nu dus 2 dagen over tijd?? en zou het kunnen zijn dat ik dus WEER zwanger ben? en dat dit een innesteling was of iets dergelijks? Ik hoor graag van jullie! Liefs Nolewsky.
Het zou zeker kunnen meid! Maar helaas kan ik je geen advies geven, alleen dat je een test moet doen om te zien of je zwanger bent. Heb je al een KV2v5 gedaan?
Heeey ! thnxx voor je reactie! Ik heb 2 dagen geleden een testje gedaan.. en ik dacht een heel licht streepje te zien.. maar ik vond het te onduidelijk om er een positieve test uit te halen zeg maar.. Ik denk dat ik wacht met testen tot zaterdag... Voor mijn miskraam hebben wij 15 maanden "geklust"en was het EINDELIJK raak.. zou te mooi om waar te zijn denk ik als ik nu meteen na de mk zwanger zou zijn zonder menstruatie...
na een miskraam kan je er niet vanuit gaan dat je gelijk terug komt in je nieuwe cyclus van bv 28 dagen. bij mijn eerste miskraam heeft het al met al 6 weken geduurt voor ik weer ongesteld werd ! bij me 2 miskraam duurde het netjes 28 dagen .... normaal staat er voor een miskraam dat je binnen 6 weken weer ongesteld moet worden ! het enigste wat je kan doen is of testen of nog even afwachten
had jij na je miskraam wel een negatieve zwangerschapstest gehad ? anders kan het ook nog een restje hcg zijn van je vorige zwangerschap
Jaa.. heb 2 negetieve testen gehad! eentje bij de arts en eentje thuis gedaan.. Ja ik weet dat ik er rekening mee moet houden dat het 6 tot 8 weken kan duren.. Maar stiekem hoop ik dat het toch zover is... Want de zwangerschaps symptomen komen wel weer terug!...
hoi Nolewsky, je loopt op 1 dag gelijk aan mij....! en je verhaal lijkt ook echt op die van mij... 12 december miskraam gehad (bloeding, dus niet op hoeven wekken), vrijdag 16 dec check ziekenhuis en ik was schoon, Hcg laag dus niets stond ons in de weg. Cyclys normaliter 28 dagen dus ben nu ook overtijd. Gister en vanochtend een hele lichte bruine veeg. nu niets meer. verder heel veel zwangerschapsverschijnselen.... mn vriend en ik hebben afgesproken as zaterdag 14/1 te testen. Willen dit niet te vroeg doen omdat het vorige keer ook al na 3 dagen over tijd misging dus nog paar dagen wachten.. vandaag is echt een cruciale dag voor mn gevoel... veel succes! en hou me op de hoogte. spannend dit he..
@rivaG. Jaaaaa, we zitten zeker in dezelfde situatie.. Hoelang deden jullie er voor de miskraam over om zwanger te worden?? Ik hoop ZOOOOO dat ik nu een x geluk heb en meteen zwanger mag raken! Ik heb net getest .. Negatief...... Hou jij mij ook op de hoogte? Hoelang heb jij een bloeding gehad van de miskraam? X