Jaloers op een andere vrouw die aan het bevallen is...nee belachelijk! Maar zo`n dingen keek ik altijd alleen, maar als het toevallig op tv was loopt hij niet weg ofzo...
Kijk ik zelf niet eens, dus laat staan dat ik mijn man mee laat kijken. Nee, heb ik toen niet gedaan, heb mij er gewoon aan over gegeven op het moment zelf. Daar waren geen filmpjes van youtube voor nodig.
Me man zou dat zelf niet willen zien hoe een vreemde vrouw ligt te bevallen. En jaloers ervan worden ? uh nou nee niet bepaald :d
mijn man wilde mijn eigen bevalling liever niet zien, laat staan van een ander, en zelf heb ik die behoefde ook niet
mijn vriend had het al moeilijk met de bevalling van Collin, dus hoeft ie van mij niet naar een bevalling van een ander te kijken. Ik zelf heb wel vaak naar dat soort programma's gekeken, maar dan wel met het gekreun en gehijg uit
sowieso zelf ook nooit gekeken, ja soms wat op tv als het langs zou komen maar mijn man heeft nooit interesse in die programma's
Jaloers?? Bizar. Mijn man kijkt wat hij wil, als hij van te voren naar een bevalling wil kijken om te zien hoe dat gaat zou ik het alleen maar leuk vinden dat hij zich zo inleeft.
mijn man vind het niet zo boeiend denk ik - als ik wat wil laten zien kijkt hij gewoon. Hij is meer geinteresseerd in de grappige bevallingsfimpje bv die man die de keizersnee van z'n vrouw filmpt en dan onderuit gaat (met camera en al )
Nee dat kijken we niet samen, kijk het sowieso zelf ook niet, maar vriendlief heeft hier ook geen behoefte aan..
Nee, als ik het kijk kijk ik het alleen. Met zo'n programma hoef ik echt niet aan te komen. (laat ik er wel even bij zeggen dat hij bevallen iets moois vind maar niet van een ander)
Jaloers???? Hahahahahahaha Maar ja hoor dat kijken we dan gewoon samen Oh en je vroeg om de reden, nou geen idee, want eigenlijk kijken we dit nooit, maar ALS we het gaan kijken, dan denk ik dat mijn man gewoon mee kijkt haha en niet omdat hij dat sexy vind denk ik.. is niets sexy's aan
Ik moet hier toch wel een beetje om lachen hoor,ik kan me niet voorstellen dat een man opgewonden raakt van een puffende,opgeblazen vrouw die pijn heeft en een "wat wijdere doos". Ik keek dit soort programma`s wel,mijn man niet,die vond het allemaal maar niets.
Uhm, dat staat er ook niet he... En dat is ook ABSOLUUT niet de reden neem ik aan.... Het gaat er bij haar om dat ze "dat moment" met haar man wil beleven en voor hem de eerst keer...
Vriendlief heeft het niet zo op bevallingen kijken. Hij vindt het niet interessant en snapt ook niet waarom ik het wel boeiend vind. Vriendlief wacht maar tot zijn kind geboren gaat worden, dan piept hij wel anders denk ik.
een aantal jaren terug nog wel eens een paar keer gekeken en dan keek manlief gewoon mee. maar voor hem hoeft het niet. hij vindt dat als je een aflevering gezien hebt dat je ze allemaal wel gezien hebt. heeft er niet zo'n boodschap aan bij wildvreemde mensen haha
Ik zou het juist fijn vinden als mijn vriend mee kijkt. (nu ben ik wel niet zwanger) maar ook hij gaat vader worden en het is leuk om te beoordelen over bevallingen en erover te praten. Mannen praten normaal altijd al weinig en vooral over zulke dingen.. hij kan er wat van leren en zich inleven hoe wij het straks hebben als vrouw om te bevallen. Jaloers zou ik helemaal niet zijn het zou niet eens in me op komen!
niet bij glimvriend op zijn kantoor. daar lopen een heel stel kersverse vaders die er ook flink wat van kunnen babbelen met elkaar. (ik zou dat best eens willen zien)
Tijdens de zwangerschap niet. En toen keek ik zelf ook niet,haha.. Maar nu kijken we alle werkdagen op de tv bevallingsverhalen. Hij is dan wel op zijn laptop, maar toch kijkt hij mee.
Glimworm: Haha bij mijn vriend wordt er ook zeker veel over gepraat. In zijn voetbalteam zitten een stuk of 5 kersverse vaders en ik lag echt in een deuk als ik hoorde wat ze onder de douche en in het spelershome besproken! Ze bespraken en vergeleken alles uitvoerig, gaven elkaar tips en briefden dat dan weer door aan de vrouwen haha.