Ik vind het zelf altijd wel mooi om te zien, maar mijn vriend kijkt nooit mee, dat durft hij niet . Als hij wel zou willen kijken, zou dat uiteraard gewoon mogen van mij.
haha sexy LOL!! nee wel intiem en mooi, maar meestal vind mijn man het schreeuwers en aanstellers dus heeft ie geen zin om daar naar te kijken, hij weet hoe nuchter ik ben en dat dat niet echt voor ons is zeg maar. Wel hebben we samen een paar filmpjes gekeken die ik gescreend heb (dus geen schreeuwers e.d.) maar gewoon hele mooie, rustige bevallingen, vonden we erg speciaal en mooi om te zien, waar zou je in godsnaam jaloers op moeten zijn (behalve de onbeschadigde onderdelen waar ik misschien jaloers op had kunnen worden haha) Nee wat een onzin zeg alleen kijken omdat je jaloers bent... beetje raar!
mijn vriend heeft zelf gekeken naar dit soort stukjes. ikzelf niet want ik wist wel hoe en bevalling was na 2 kinderen. hij vond het voor zichzelf prettig om te weten wat hem ongeveer te wachten stond en heeft het me naderhand dus gewoon verteld. ik heb er geen moeit mee hoor. we hadden er vaak over gepraat al en ik had hem geprobeerd uit te leggen hoe het was. maar hij kon een en ander pas goed plaatsen toen hij het een keer gezien had en dat gaf hem rust. ik weet niet of hij echt you tube filmpjes heeft gekeken, ik denk zelf meer de informatieve sites.