Is vandaag wel mijn ovulatietest positief?? Ben al de heleweek aan het testen en steeds een licht streepje. Ik was 18/5 vergeten te testen. Ik was bang dat ik de eisprong haf gemist, maar zal het dan toch vandaag zijn? Dit is namelijk de eerste keer voor mij dat ik ovulatietesten probeer. Dus weet er niet veel van. Hoop dat jullie zeggen dat hij positief is.
Hij lijkt niet helemaal even donker als de testreep maar denk als je vanmiddag nog eens test of morgenvroeg dat hij dan echt knal moet zijn. In ieder geval vanavond ff aan de gang zou ik zeggen Heb je trouwens niet de 21e getest? Die zie ik er niet tussen staan??
Ow haha, de test van 21/5 ligt nog in het laadtje. Maar die was ook licht van kleur. Oke thanks voor de tip. Dadelijk even lekker klussen. En dan rond 9 uur weer even testen.
Hey dames help!!! Ik denk dat 22/5 mijn ovulatietest positief was. Ik heb van gisteren en vandaag erop staan. Maar die zijn weer veel lichter. Maar ik temperatuur ook erbij en dan geeft hij aan dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad. Dus ik snap het niet! Jullie? Op dag 12: 35,8 Op dag 13: 35,5 Op dag 14: 35,8 Op dag 15: 35,4 Op dag 16: 35,4 Op dag 17: 35,4 Op dag 18: 35,4 Op dag 19: 35,5 Op dag 20: 35,5 Op dag 21: 35,5 eergisteren 22/5 Op dag 22: 35,3 gisteren 23/5 Op dag 23: 36,4 vandaag 24/5 En hieronder de ovulatietesten
Bij sommigen knalt de ovulatie test nooit, dus zou denk ik dan op je temperatuur vertrouwen. Zou wel ff door testen want je weet maar nooit dat de knaller ineens wel verschijnt. Hopelijk heb je het wel gezellig gemaakt.
Ik denk ook dat dat je piek was en dat je niet donkerder gaat testen. Maar zou wel ff doorgaan en klussen
Ik denk dat je eisprong nog moet komen. Je temperatuur laat namelijk ook niet een echte stijging zien. Die moet minimaal 3 dagen 0,2 hoger zijn als voor eisprong en dat zie ik niet.
Laat me raden; testen van de Action zeker??? Schreef net in een andere topic dat soms (bij mij) de teststreep niet zo donker worden als de controlestreep. Gezien je temp heb je de 22-/ 23ste je ei gehad. Goed geklust hoop ik ??? Veel succes meid.
Edit ik zie vandaag 36,4 ik had 35,4 gelezen, sorry grote kans als temperatuur hoog blijft dat hij inderdaad geweest is. Sorry
Geeft niks mamalap. Ik heb alleen gisteren geklust. De dag ervoor een migraine gehad, ik wilde wel klussen maar mijn hoofd liet het niet toe. Maar als ik alleen gisteren en vandaag en morgen klus, heb ik dan mijn kans mis gelopen?? Want dan weet ik meteen dat ik kan wachten op de volgende ronde.. Ik ga zeker nog even door met testen en temperaturen. En met klussen natuurlijk (is niet erg om te klussen). Maar hoop wel dat het nog zin heeft, dat maakt het leuker . Vanavond heb ik een groot feest. Kan dan 1 wijntje kwaad? Ik drink namelijk altijd op feestjes en als ik nu niks drink ben ik bang dat ze een vermoeden gaan krijgen. Niemand mag het weten namelijk .