Ik geef het op,ik stop met alles noteren en planen want ik word er niet vrolijk meer van. teleurstelling na teleurstelling en ik vind het mooi geweest zo. we zien wel of het er ooit nog van komt.
Mamakaatje, ik kan me dat gevoel voorstellen. Ik wil je alleen veel sterkte wensen want wat ik ook zeg, alleen jij weet wat je voelt/ervaart.
ahhhh , jeetje wat vervelend kan me voorstellen dat dat plannen opschrijven ect. niet leuk is ! misschien moet je het gewoon ff laten rusten indd , en dan komt het vanzelf.. ze zeggen dat als je er teveel mee bezig bent het niet wil lukken , mischien als je ff rustig aan doet dat het zomaar is ineens kan gebeuren.. hou vol en suc6 !
Juist omdat het zwanger raken niet lukt, ben je er veel mee bezig... Ik kan me niet voorstellen dat iemand waar het niet bij mag lukken er niet veel mee bezig is namelijk. Het is niet zo makkelijk (haast onmogelijk lijkt me) om die knop om te zetten. Ik denk wel dat het goed is om zoveel mogelijk ontspanning te blijven zoeken. (en dat valt niet altijd mee). Succes hoor mamakaatje!
Dit is niet gemeen bedoeld maar dit is echt een opmerking van iemand bij wie het direct gelukt is... Misschien moet iedereen die niet binnen het jaar zwanger is, eens op vakantie gaan... Zou de ziekteverzekering dat ook terugbetalen?!
Het mamakaatje, vooral niet opgeven meid! ik heb ook al zo van die momenen gehad dat ik er echt slecht gezind van wordt, en dat het op mijn zenuwen werkt. Misschien is het juist goed dat je nu eventjes niets noteert. Een maandje "pauze" nemen kan niet slecht zijn, en wie weet komt het dan wel vanzelf? We steunen je en niet opgeven hoor! liefs
Inderdaad of neem een hond..dat is er ook zo eentje... Mamakaatje heel veel sterkte en hopelijk gaat er toch snel een wondertje komen!
komop dames.. niet de moed in de schoenen laten zakken.. meeste hieroo zitten in hetzelfde schuiitje! en bij de een lukt het snel, bij de ander duurt het ff... of heeft hulp nodig.. mjah tiz niet anders, maar we willen allemaal maar 1 ding.. (soms 2 hahahah) en das een wondertje! en idd is het vaak zo dat mensen die snel zwanger raken reageren met: ga op vakantie, hou jezelf rustig niet teveel forum etc.. etc.. jullie kennen het wel. lief bedoeld maar er worden toch ook vrouwen zwanger die er juist heeel veel mee bezig zijn? dus ach.. laten we vooral positief denken dames,,.. en vakantie is nooit weg.. waar gaan we dit keer naartoe? liefss kanjer
Indd mensen die zeggen je moet er niet teveel mee bezig zijn die weten niet wat het is je lichaam herrinert je er elke maand minimaal 1 keer aan en als je ook nog medicijnen moet slikken herriner je jezelf er elke dag aan dus is bullshit om te zeggen rustig doen niet teveel proberen of nadenken dan komt het vanzelf...iedereen veel sterkte speciaal met zulke dagen wordt ik er extra aan herrinert ..
Meid ik heb ook zo mijn dip momentjes! Vooral na mijn ma ben ik zo bezig met zwanger worden. Ik ga me er ook niet te veel meer op focussen het word er echt niet leuker op!
@ladypink we proberen alleen elkaar moed in te spreken en ik spreek vanuit mijn eigen situatie: ik was er 4 maand veel te veel mee bezig en de vijfde maand dacht ik: we zullen wel zien en het was raak. Ik zeg niet dat het daarom bij iedereen zo is, maar we zijn hier om onze ervaringen uit te wisselen, meer kunnen we niet doen
sterkte meid, het vergt echt heel veel van je vooral als het steeds niet lukt.ben zelf ook elke maand gestrest en al een tijdje hier niet meer geweest.deze maand voor het eerst niet getempratuurt omdat ik er ook een beetje klaar mee ben.en toch blijf ik nog hopen op een wondertje ik hoop jullie ook gelukkig hebben we hier veel steun aan elkaar op het forum. succes allemaal.
Soms moet je jezelf even een periode de tijd geven om ervan te balen, dat denk ik. Die negativiteit moet er even uit en dan..in jouw eigen tijd..komt het gevoel weer terug. Neem even pauze van alles, dat is goed. En wanneer je weer moed hebt verzameld, ga je er gewoon weer tegenaan. En wij zullen je steunen!
sterkte meid, ik denk ook niet dat je er niet meer bezig kan zijn. wij zijn nog niet lang bezig dus kan niet echt uit ervaring praten. maar denk ook dat ik het moeilijk vind. sterkte, ik hoop in ieder geval dat het ondanks je stoppen met noteren enz. het gewoon gaat lukken!
Hey meis, Kan het me heel goed voorstellen hoor. Mij bevalt het goed om niks meer te plannen e.d. Heb tempen, ovutesten enzo allemaal aan de kant gegooid deze ronde en ik ben wel rustiger. Het is geen wondermiddel en het zorgt er ook zeker niet voor dat je er niet meer bij nadenkt, want dat kan naar mijn idee niet als je langer bezig bent en zo graag wilt. Succes meid en ik hoop dat dit helpt om er weer wat positiever in te staan. Liefs
Ik wil me even bij dit topic aansluiten. Na 7 rondes is er nog steeds niets gebeurd en dat terwijl ik van mijn eerste 2 kinderen (wel andere partner) meteen zwanger was. en bij mijn vriend en zijn ex duurde het langer voordat ze zwanger waren (we zijn dus wel allebei vruchtbaar).Ze zeggen dat het aan de leeftijd ligt Ik vind het zo moeilijk om iedere maand weer de moed erin te houden. Ik wil er ook niet iedere dag mee bezig zijn en probeer wel afleiding te zoeken maar zodra je de deur uitloopt wordt je continue geconfronteerd met babys. Kinderwagens, dikke buiken, babyzaken enz......... Het lijkt wel of de hele wereld zwanger wordt behalve wij