Kijken jullie even mee? ( inkomen en uitgaven )

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 12 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    100 euro voor de telefoon vind ik ook behoorlijk, moet ik zeggen.

Ik heb een Tele2 abonnement en ik betaal 25 euro per maand voor 100 belminuten of sms'jes en 500mb internet. Mijn man heeft zijn telefoon op de zaak, dus dat hoef ik niet mee te tellen in onze prive uitgaven (handig, zo'n zaak! ;))

Wel hebben wij nog steeds een vaste lijn, die kost ongeveer 50 tot 60 euro per 2 maanden. Per maand zijn wij dus ongeveer 50 euro kwijt aan telefoonkosten. Scheelt dat ik bijna niet bel, alles gaat via what's app tegenwoordig...

2. A2CA

A2CA Niet meer actief

ja die 100 is ook enorm veel, ikzelf betaal 20 voor sim only 1000 smsjes en 300 minuten, die andere is een smartphone bij vodafone, het contract loopt nog een jaar.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ongeveer:

Benzine en diesel €120
    Sigaretten man €30
    Boodschappen €100

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat geven wij nog niet per kwartaal uit aan benzine hahaha.
    Maar manlief heeft een bus van de zaak en is van ma-vrij weg van huis (ook de nachten)

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0

Ik vind dat je wel erg veel hebt gerekend voor gwl. Wij betalen bij de nuon 100 euro en vitens 50 dus hou je gauw weer 100 euro over.
    Je hebt dan bijna 500 euro over in de maand. Ik vind het best te doen. Ik doe het met 70 euro boodschappengeld in de week. Daar eten we van 2 volw en 1 kind. En dan heb ik ook nog flesvoeding voor de jongste en luiers voor allebei de kindjes. Wij hebben 200 euro per maand aan brandstof. Ik heb echt niet iedere maand kleding nodig en wat we over hebben aan weekgeld want dat gebeurd veel maak meestal 50 euro op dat spaar ik dan weer voor als ik wel iets nodig heb. Ik doe 1x per week de grote boodschappen en heb dan ook eten voor de hele week. Dan ga ik nog meestal 1x per week naar de winkel om brood te kopen. Bijv 3 voor 2 euro bij de coop of 2 voor 1,50 bij ah. Je krijgt toch ook kinderbijslag?? Krijg je dan geen kindgebonden budget???

6. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    En ik vind het weer weinig: Wij hebben toevallig net de jaarafrekening gehad van de nuon. Wij betaalden 286 euro (werkelijke kosten iets minder, ik betaal liever teveel) per maand, en ik kreeg ongeveer 140 euro terug. We zijn nu teruggezet naar 256 euro, en dat heb ik weer omhoog gezet naar 280.

Water betalen wij per 3 maanden, ongeveer 42 euro. DAt is dan per maand een goeie 15 euro.

GWL kun je eigenlijk niet vergelijken, het is zo afhankelijk van wat voor soort huis je hebt. Wij wonen vrijstaand in een jaren 30 huis, dus slecht geisoleerd, sommige ramen nog enkel glas enzo. Een nieuwbouw flatje met rondom buren kost dan peanuts aan verwarming ed.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mee eens. Hier betalen we inclusief netwerkkosten 165 euro per maand. Voor een tussenwoning

Deel Deze Pagina