Hallo allemaal! 5 dagen voor NOD heb ik perongeluk getest (ik dacht dat ik 2 dagen voor NOD zat) Ik meende iets te zien maar dat zal wel inbeelding zijn geweest. Nu 2 dagen voor NOD toch nog eens getest (KV 2 voor 5,-) Timer op 5 minuten gezet en ja hoor.... duurde ff maar binnen 5 minuten kreeg ik een streepje! Zien jullie hem ook? Spannend! Over 2 dagen test ik natuurlijk weer.... ohhh wat een leuk paaskadotje zal het worden voor de familie! Foto staat ik mijn album Groetjes Cynthia
ik had al op een andertopic gereageerd en als hij op de foto al zo goed tezien is zou hij idd in het echt meestal nog donkerder zijn.en ik hoor veel goede verhalen over de kruidvat testen 2voor 5
sesti dat dacht ik dus ook!ik zelf ga (ga er niet vanuit) dan donderdag testen met kruidvat 2voor5 testen
Das wel duidelijk een streepje hoor. Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Wees nog niet TE blij, want het kan helaas voor nod nog heel vaak fout gaan! Hoop het natuurlijk niet voor je
Dat is echt wel een streepje hoor meid. Spannend nog even, maar wel vast een voorzichtige felicitatie.
ik zie ook een licht streepje! Spannend! Als ik dit lees krijg ik meteen weer de kriebels, wil ook testen! maar probeer maar af te wachten tot m'n NOD. Alvast voorzichtig gefeliciteerd
Zo'n streepje heb ik ook ongeveer.. spannend he? Ik ga zaterdag weer testen. Ik heb helaas vanaf maandag al wat licht bloedverlies (ging er al vanuit dat ik ongi werd) dus ik ben nog heeeeeeel erg voorzichtig. Heb vorig jaar ook een vmk gehad namelijk vlak nadat ik erachter kwam dat ik zwanger was. Ik test zaterdag weer. Ben pas overtuigd als ik 2 dikke strepen heb..
ZIe mijn album Ook niet zo heel duidelijk op de foto maar toch zwanger! die van jou is volgens mij zelfs nog duidelijker op de foto dus ik denk idd dat je zwanger bent! alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Dank jullie wel voor de felicitaties Afgelopen maandag had ik al getest... negatief maar later bleek dit ook 5 dagen voor NOD. Vandaag een licht streepje A.s. zaterdag zal ik weer testen en ik ben benieuwd of het streepje dan duidelijker zal zijn. Hoop ik natuurlijk dan zitten we op de goede weg iig. Vandaag voor mijn mannetje het boek van Kluun gekocht... hij was wel heel erg verrast! Maar heel blij Groetjes Cynthia
Hoiii Cynthia Ik zie hem ook hoor..Mijn Banner klopt niet meer maar ik moest "het" vandaag worden.Gistermiddag stiekum een testje gedaan zag ook zon lichte streep.Maar dacht eigenlijk dat ik het me inbeelde.Nu ik hem bij jou zie en meerdere meiden ben ik weer een beetje happy en ga ik zaterdag nog met clearblue testen Jij alvast een beetje gefeliciteerd! Groetjess
GEfeliciteerd! Ideetje? Wij hebben het vorig jaar met Pasen verteld aan de familie. Een chocolade hazenpaar ingepakt en een klein haasje er bij, toen zeiden we: deze hoort nu ook bij ons.