Dankjewel ! haha kan het amper zelf geloven nu ja genieten ... dat lukt me amper trouwens jij ook gefeliciteerd he !
Inmiddels wel. Misselijk en moe hoofdzakelijk. Maar rond 4 weken nog nergens last van. Ik ben trouwens ook verrast door een vroeg eitje. Ze hadden er zin in, die eieren.. Mooie banner trouwens!
hhe jaa gezellig die vroge eitjes Nu alleen maar hopen op een plak beebje ! heb trouwens net gelezen dat clearblue digital ook kan reageren op de eisprong weet jij daar iets over ? hoop zo dat ik wel zwanger ben en dat het niet aan mijn ei ligt hmmm word er onzeker van haha thx jij ook hoor meid !
Tja, alle zwangerschapstesten kunnen in principe op de ovulatie reageren. Zie het hcg hormoon en het lh hormoon: Bekijk bijlage 274135 Het blauwe deel is hetzelfde in beide hormonen, dus een zwangerschapstest kan reageren op het LH-hormoon van een eisprong. Heb je verder last van andere vruchtbare tekenen, afscheiding die rekbaar en helder is, ovulatiepijn? Ik durf met bijna zekerheid te zeggen dat je gewoon zwanger bent hoor. Jammer dat je geen kruidvat testen meer hebt, anders had je kunnen zien of de streep donkerder wordt. Heb je nog testen in huis nu? Volgens mij reageren de testen niet twee dagen op de ovulatie, maar dat weet ik niet zeker... Balen he, die onzekerheid in het begin...
nee heb bijna tot geen afscheiding alleen zo een raar gevoel in mijn onderbuik maar dit doet geen pijn haha jaa idd die onzekerheid is echt erg vandaag juist 4 nieuwe testjes van kruidvat gehaalt ^^ maar was vanplan de 1ste morgenvroeg te doen ?
Yeah!!! Good thinking! Dan is het morgenochtend duidelijk. Als hij donkerder is dan de eerste test, dan ben je gewoon hartstikke zwanger! Enne morgenochtend wel wat eerder komen updaten hoor! Een uur of 7 is prima!
ik hoop het zo ! ander ben ik blij geweest voor niets haha zal zo snel mogelijk updaten maar 7u gaat niet lukken denk ik de computer werkt hier nie altijd even goed mee :x
Mijn duimen draaien voor je! Niet teveel drinken hoor! Anders is je urine straks niet geconcentreerd genoeg en lijkt de test lichter.
Omdat ik toch nog twijfelde of het nu om mijn eisprong ging of dat ik echt wel zwanger was : wat denken jullie ? kan het als het om je eisprong gaat toch zo duidelijk zijn en de testen ook duidelijker worden ? Ik denk dat ik gewoon blijf twijfelen tot iemand me het echt zeker kan vertellen haha kan het maar niet geloven
Nou meid... ik denk dat je hartstikke zwanger bent.... Als je het echt niet gelooft ga dan langs de dokter!!
Superduidelijke test! Testen van kv zijn erg betrouwbaar en dit komt niet van je ei! Ik had zelf ook een onregelmatige cyclus tussen 35 en 42 dagen. Gefeliciteerd!!! Nu toch proberen de jubelstemming vast te houden. Onzekerheden komen er nog genoeg!
Tja, kweetnie hoor... Ik twijfel nog wel een beetje... GRAPJE!!! Ik ben er helemaal van overtuigd! Jij bent hartstikke ZWANGER! Dan ben je ook nog een mei 2013 mama, toch? Wanneer ben je uitgerekend?