kijken jullie even mee ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MYxKISSES, 14 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja dat wordt toch een eind mei mama hoor ;) als ze laat is misschien nog Juni zelfs

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dit lijkt toch echt op een zwangerschap. De kv test is ook donkerder! Ik zal morgen de vk/dokter even bellen. Krijg je hopelijk snel een echo

3. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    Dankjewel iedereen !! :)
    ik denk dat ik beetje bij beetje mijn twijfels los kan laten :D

4. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    Haha :p Nou ik hoop het toch ! :D
    als ik het op internet uitreken kom ik op 23 mei :)
    maar aangezien dat ik eigelijk niet echt weet wanneer mijn eisprong zou geweest zijn weet ik niet als dat klopt :)

5. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    is het niet te vroeg voor de dokter ?
    gaat die het hcg al in mijn bloed terugvinden ?
    en wanneer krijg je normaal de 1ste echo ? :)

6. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Hihihi..

Als voor nu er vanuit gaan dat je ei op 31 augustus was, de dag dat je zelf het meeste vruchtbare slijm was opgevallen, dan zou 23 mei inderdaad je uitgerekende datum zijn. :D

Je kan de VK bellen, maar hier "moet" dat pas in de 6de week. Ze plannen dan een intake (en evt. een echo, maar dat verschilt per VK-praktijk). HA mag je bellen, maar die stap mag je ook overslaan, al is het wel verstandig om even te melden dat je zwanger bent als hij/zij medicijnen gaat voorschrijven. ;)

Maar zwanger dus... :D Nogmaals...

GEFELICITEERD!!!

7. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    Denk dat ik morgen eens langsga bij de HA die zal me wel vertellen wat ik dan moet doen ^^
    Krijg je een vroegere echo alsje een miskraam hebt gehad die nog niet zo lang geleden iis ? Zou me wel een beetje geruststellen denk ik :)
    Wanneer krijg je normaal gezien je 1ste echo ?:)

DANKJEWEL !!!:D. Trouwens jij ook hè meid !:)

8. meidenmama76

Met deze termijn kunnen ze je geen geruststelling geven door een echo.. Je zal niks zien, misschien wat verdikt baarmoederslijmvlies. Wel kunnen ze bloedwaarden checken, kijken of het hcg verhoogd, maar ik heb daar geen ervaringen mee. Heb gelukkig zelf nooit met miskramen te maken gehad.

Je leest wel dat meiden die een miskraam hebben gehad eerder een echo krijgen, maar van wat ik lees is dat rond de 6 weken pas. Zou je eens moeten navragen, want dat weet ik niet zeker.

De eerste (standaard) echo krijg je of met 9 weken bij de intake of met 12 weken bij de termijnecho.

Dankjewel! Vroege eieren/mei babies... ;) Zou er een connectie zijn? :p

9. MYxKISSES

MYxKISSES Actief lid

10 aug 2012
    200
    0
    0
    Zal het zeker eens vragen dan !:)
    Nou ik hoop dat ik ook nooit meer met een mk temaken krijg :)

Haha jaa mss wel !:D
    Laat je me iets weten als jij je echo hebt gehad en hoe het was ?:)

Liefs !

10. meidenmama76

Vriendjes worden? :D

Kunnen we elkaar makkelijker stalken. ;) :D

11. meidenmama76

En ik hoop ook dat je nooit geen miskramen meer krijgt. Hoe ver was je zwanger dan?

Deel Deze Pagina