Ik kan het niet geloven. Mijn vriend gelooft het niet. Omdat het streepje zo licht is. Kan ik er echt vanuit gaan???
Mannen hè.... Maar als je niet zwanger bent, heb je ook geen licht streepje hoor Misschien is het gewoon nog erg pril, dan kan je ook zo'n licht streepje krijgen. Maar hij staat er echt!
Ik zie het streepje ook echt hoor. Een streepje is een streepje licht of donker maakt niet uit Als je niet zwanger was geweest had je helemaal niks gezien. Dus van harte meid
dankjulliewel!! Ik geloof het nu toch wel een beetje hihi Deze test is niet te koop, deze is van de huisartspraktijk waar ik werk.
gefeliciteerd! ik was wel even benieuwd, omdat je zegt dat hij van een haprakijk komt (de test) dan weet je toch ook dat het hartstikke positief is
hahaha jaa hij is ook hartstikke positief maar kon het gewoon niet geloven. Ik ga morgen een test van de clear blue halen die zegt zwanger en hoelang, dan weet ik het voor mijn gevoel echt zeker hihi
haha je wilt niet weten hoeveel testen ik hier heb liggen. vl vind me zwaar gestoord haha maar ik bedoel ben jij normaal gesproken ook diegene die deze testen bij mensen afneemt?
gefeliciteerd!! Ik ben errrrrrg benieuwd naar het merknaampje op deze testen en of het zakje.. handig zo zwarte cassette! Veel beter te zien haha
Ja deze gebruiken we idd bij de patiënten. Maar nu het mij betreft vind ik het moeilijk te geloven. Ben klaar met slapen heb alleen maar over testen gedroomd haha straks ff naar de kruidvat. Heb toch zenuwen dat die zegt niet zwanger stom he.