Bedankt dames ! Vanmorgen en vanmiddag (jaja, testverslaafd ) weer getest. De bovenste en middelste zijn dezelfde test en de onderste is de k2v5. Ik test iig 's middags duidelijker dan 's ochtends .
Pfffff....ben zo onzeker. Heb weinig kwaaltjes (vorige zwangerschap vanaf positieve test op 10dpo meteen buikpijn) en de testen lijken niet zoveel donkerder te worden. Destijds de k2v5 gebruikt en nu de cassette van z&k, dus ook niet te vergelijken natuurlijk maar toch . Willen jullie nog een keertje met mij meekijken ?
@bessefles: Bedankt voor het kijken ! Tja, ik weet ook wel dat elke zwangerschap anders is, maar toch.... @gimby: Ja, toch wel? Maar niet zo'n groot verschil als destijds met de k2v5 bij mijn dochter....en dat maakt zo onzeker . Ja, ik ga er vandaag ééntje doen, heb ze besteld (2st ) en die komen vandaag binnen als het goed is hihi. Heb mijn eisprong op 11 jan gehad (vandaag dus precies 2 wk geleden), dan zal hij waarschijnlijk wel 1-2 aangeven denk ik??
Begrijp je heel goed hoor! En onzekerheid is vaak nog erger als je zwanger bent (tenminste dat had ik haha), dus misschien een goed teken Weet zeker dat het een mooie positieve test is. Plaats je straks nog een foto? Succes met testen straks! x
De cb met indicator doe ik vanavond pas hihi . Maar dit is nog een keertje de midstream van z&k....jaaaa hier word ik vrolijk van .
Moon, jij bent zo ontzettend zwanger , mooie testen! Nu nog de cb en ook die zal hetzelfde zeggen! lekker ervan genieten, elke zwangerschap is anders.
Haha...ja onzeker hè ! En dat moet ik ook inderdaad in mijn achterhoofd houden...vorige keer zware zwangerschap gehad, misschien nu minder zwaar (hoop ik wel iig ).