is mijn piek geweest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door tifa, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie kan mij helpen? Ik heb voor het eerst ovulatietesten gebruikt.

Zaterdag begonnen, toen was de streep licht. Gister was hij vrij donker maar niet donkerder dan de controlestreep(bijna).
    Vandaag nog lichter dan zaterdag. Ik heb vandaag wel iets meer gedronken sochtends.

Is mijn piek nu geweest? Of kan ik beter nog vanmiddag of morgen nog een keer doen?
    Ik heb nog geen buikpijn of andere klachten. Ook nog geen rekbaar slijm, helemaal, heel weinig slijm eigenlijk.

De foto is met mijn telefoon gemaakt, in het echt zijn de strepen duidelijker en wat donkerder.
    De testen van links naar rechts: zaterdag, zondag, maandag.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-URGVKPVB.jpg

Bijgevoegde bestanden:

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Kruitvattesten moeten echt knallen als ze positief zijn.

Ik denk dat je piek nog moet komen. Testen kunnen altijd een beetje schommelen van licht naar donker en weer lichter.

Nog even doortesten:)

3. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je snelle reactie!

Ik heb de afgelopen keren steeds rond 11 uur getest. De komende week ben ik dan aan het werk en kan ik dus niet testen om 11 uur.
    Kan ik dan ook 's ochtends testen? (ik ga snachts altijd wel 1 of 2 keer naar de wc) of beter savonds?

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik zou dan 's ochtends testen met je tweede plasje. Niet met ochtendurine iig, ookal ga je 's nachts naar de wc.

Verschuiven naar 's avonds kan ook. Maar dan zou ik de eerste dag 's ochtends en 's avonds testen, zodat je zeker weet dat je je piek niet toevalling mist.

5. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt! Ik denk dat ik dan gewoon alle 7 testen ga gebruiken.

Deel Deze Pagina