Over natjes en slijmpjes (niet voor gevoelige lezers)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bilie, 22 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ja hoor, ik probeer weer zwanger te worden dus ik spam het hele zwangerschapsforum... :)
    Ik lees nogal vaker dat bepaald vochtverlies kan wijzen op eisprong. Nu had ik vandaag een doorzichtig slijmpje, leek wel een snottebelletje. Is normaal nog niet de tijd van mn ei (dag 10 van cyclus), maar wijst dat er normaal niet op? Of is het dan juist waterig?

2. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Als ik terug 'kijk'.. had ik op zaterdag mijn ei sprong.. en op donderdag daarvoor had ik een slijmpropje in mijn ondergoed.. en dagen erna veel slijmverlies..dus zou zo kunnen dat je ei er aan komt! :)

Veel klusplezier :D

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier had ik het deze cyclus een paar dagen, maar daarna weer gestopt. Nu vooral waterig en eipijnen dus eisprong komt er nu toch wel echt aan.

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Tsja, snottebelletje... Ja, ze zeggen dat het wel eens op rauw eiwit lijkt, als je dat zo van een ei ergens in doet, dan komt er zo'n sliertje. Daar lijkt het op. Dat betekend dat je er eisprong er aan komt he, dus kan ook nog 5 dagen ervoor zijn bijv... maar meestal zit je dan wel al in je vruchtbare periode. Dus aan de slag jij!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Het slijm dat aangeeft dat de eisprong er bijna is:

- is dik en je kunt er draden van trekken.
    - Doorzichtig; lijkt op eiwit.

6. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    Ja het was echt een doorzichtig slijmpropje! :) Heb het ook even met wat toilet-papier wel te verstaan uit mn onderbroek gevist en kon er idd een draadje van trekken zonder dat het uiteen viel... Bedankt dames! Hier gaat duchtig geklust worden de komende dagen :cool:

Deel Deze Pagina