Die heb ik idd ineens ook gekocht Durf ik die gewoon ook overdag proberen? Dankjewel allemaal voor de hulp he!
Ik zie wel duidelijk een plusje! Ben benieuwd naar je kv2v5 test. Die kan je overdag gewoon doen hoor! Is een hele gevoelige test
Dit is de kv2v5 test... Heel lichtjes ook maar denk wel een streep. Ik word hier gek van Zeker na negatieve test van vanmorgen.
Nou je laatste test is toch echt wel duidelijk! En die laatste plustest ook trouwens. Jij bent zwanger meid, gefeliciteerd!
Hartstikke zwanger!!! CB zal net wat meer nodig hebben, maar dit is vast een heel mooi begin Nogmaals proficiat
Dankjewel allemaal!! Ik zal nog enkele dagen wachten alvorens de CB digital uit te voeren dan. En dan even bloed laten nemen. Bedankt voor alle reacties!!!
Bedankt allemaal! Vrijdagochtend heb ik een afspraak bij HA. Ze wou me dan pas zien omdat de CB digitaal negatief was. Maak me daar nu toch wat zorgen over. Hebben jullie dit ook al voor gehad dat CB met indicator (blijkt ook erg gevoelig te zijn) negatief was?
Absoluut positief! De CB digital (met die 3 staafjes) is idd niks om vroeg mee te testen. Ik had die ook negatief maar nu positief!
Nee Babii, ik heb zo eentje dat + of - geeft en het aantal weken in tekst. Ik wacht nog even af best zeker. Is niet mijn sterkste kant Babii, proficiat trouwens met je 3e zwangerschap! En Cocciz ik hoop zo hard voor jou dat het prijs is (zie nog ?! In je banner...)
Stephy het lijkt er steeds meer op! Durfde nog niet zo goed ervanuit te gaan vanwege vroege MK juli jl. Maar nu voel ik me zwangerder (hihi) dan toen. En ik test dagelijks en nu knallen ze echt! Gisteren ook heerlijk beroerd geweest. Dus het begint ergens op te lijken!