Is deze test tegenwoordig betrouwbaar? Ik kreeg eerder veel valse lijntjes. Hoe ervaren jullie dit? Ik lees ook dat het lang duurt voordat de test opgedroogd is? Hoe lang is dit dan gemiddeld?
Hier erg goede ervaringen met mn laatste zwangerschap (zie album) Zag met 9dpo al een tuurstreepje en ze liepen keurig op. Wel teste ik in de middag rond 3/4 uur duidelijker de eerste paar dagen, rond nod maakte het geen verschil meer.
Edit: ook met 9 dpo verscheen het lijntje al met 4 a 5 minuten maar kleurde nog verder door tot 10 min ofzo.
Er zijn idd steeds meer vrouwen met vals positieve kv 2v5 testen. Voor zover ik het weet van ongeveer 8 maanden geleden was de 2e streep zichtbaar binnen 5 minuten maar kleurde de trst daarna nog verder en werd de streep steeds meer zichtbaar. Ik testte met kv 2v5 positief op 10 dpo. Het is een kwestie van proberen denk ik. Als de test oploopt om de dag dan is het waarschijnlijk wel in orde. Blijft hij erg licht, dan kan het bijvoorbeeld ook je eisprong zijn. Ik denk dat het een nadeel is van vroeg testen dat hij erg licht kan zijn en dat maakt erg onzeker.
Ik denk dat de testen wel betrouwbaar zijn, maar dat mensen steeds eerder gaan testen! Ik denk dat daar het probleem zit😉! Ik heb alleen maar positieve ervaringen met de kv2v5
Ik heb hier vaak tuurstreepjes op gehad en was dan niet zwanger. Zelfs een keer een tuurstreepjes die uren later opeens knalroze was. Maar was toch echt niet zwanger de tuurstreepjes waren trouwens niet binnen de afleestijd zichtbaar en grijzig van kleur.