Kijken jullie even mee?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TrotseMama1993, 25 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.005
    15.622
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niet echt een (positief) streepje.
    Het kan aan de foto liggen, maar als je al sinds donderdag vage streepjes krijgt door hcg, dan had de test vandaag al flink duidelijk moeten zijn.

2. TrotseMama1993

28 jan 2012
    46
    6
    8
    Ik doe een thuisstudie en ik werk
    Nederland
    Nou precies.. de dokter zei dat het eventueel kan dat iets aan de gang was/is en dat het niet helemaal goed is gegaan.. (risico van zo vroeg testen natuurlijk) ik moet dus me menstruatie even afwachten als die morgen niet komt bloedprikken dan weet ik iniedergeval hoe of wat! Hopelijk snel een menstruatie en door! Normaal ben ik er niet zo extreem mee bezig maat deze maand is zo raar en vaag en met een lichte bloeding en symptomen en dan die testen.. je word er zo onzeker van.. Hopelijk heb ik na woensdag wat rust erin gevonden

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik vind het er helaas niet hoopvol uitzien. De testen hadden nu toch al wel flink wat duidelijker moeten zijn. Hopelijk heb je snel duidelijkheid

4. TrotseMama1993

28 jan 2012
    46
    6
    8
    Ik doe een thuisstudie en ik werk
    Nederland
    Nou me menstruatie is vandaag uitgebleven! Expres nog niet getest vandaag, heb me kunnen bedwingen, om mocht er iets gaande is het de kans te geven om HCG aan te maken oid.. ben heel benieuwd iniedergeval en hopelijk morgen met testen duidelijkheid! En zoniet mag de menstruatie weer snel komen haha

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.005
    15.622
    113
    Nabij Utrecht
    En hoe was de test??

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.005