hoi, Wij waren van plan om om de dag te klussen rond mn eisprong. Maar gister is het er niet van gekomen omdat ik erg laat thuis was. Dus ik dacht, dan maar vanavond Nu deed ik dus vandaag een test en zie hieronder het resultaat. Een lichte streep en ik verwacht dus morgen een positieve test. Nu twijfel ik of we vanavond zullen klussen of wachten tot morgen. Ivm de kwaliteit vh zaad zeggen ze niet elke dag. Wat zouden jullie doen?
Ik zou wachten tot morgen. Je ei springt gemiddeld 24 tot 36 uur na je positieve test, en die heb je nog niet. Stel je hebt morgen je positieve test (maar dat hoeft helemaal niet hoor, zo duidelijk is dat 2e streepje nu ook weer niet), dan heb je op zn vroegst zaterdag pas je eisprong. Vandaag klussen is dus echt niet nodig. Maar als het gewoon lekker is kan het natuurlijk altijd
Hoi Ik zou het morgen doen , ik heb zelf altijd twee dagen een posi ovu test dus morgen klussen en de dag erna voor de zekerheid .... Zou ik doen geloof ik ...? Liefs edith Mama van mees*
merah, de test is in het echt een stuk duidelijker. Ik verwacht morgen mn ovutest door ervaringen uit het verleden DE testen hiervoor waren spierwit en ik heb altijd een lichte test, dan een knaltest 1 of 2 dagen en dan weer een lichte test. Bedankt meiden Ik denk dat i kvanavond een test doe nog, als deze hetzelfde is wacht ik tot morgen.
Ik zou nog even door testen... zulke testen heb ik soms ook een aantal dagen voor mijn posi-ovu test...
ik zou gewoon om de dag klussen, dat is prima. zaadcellen leven wel een paar dagen in de baarmoederhals