kijken jullie ff mee

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door happymama, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Gewoon zeggen dat ze er niet aan mag zitten! Vaak handen wassen en voor haar aparte handdoeken nemen. En met Dettol even de deuren enzo afnemen. Ik had dit zo vaak en mijn zussen bleef het toch wel bespaard.

2. happymama

happymama Niet meer actief

ze zit aan alles , moet ik al t speelgoed en al iedere dag ontsmetten ?????

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Nee hoor, maar je kan haar echt het beste duidelijk maken dat ze er niet aan moet zitten.

Mijn moeder deed er van dat gele poeder op als het korstje open ging, ik weet niet of dat nog bestaat.

4. happymama

heb t al 100 x gezegt maar ze zit standaard met haar vingers in de mond . zeg t al een jaar dat ze dat niet moet doen heb dr een hekel aan

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Sudo crème doet wonderen..
    Mij lijkt het geen kremtebaard! Dan had het meer roder moeten zijn .
    Hopelijk heb je snel duidelijkheid

6. happymama

de foto is wazig maar tis wel rood en pussig
    bah

7. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Ik vind het op een schimmeltje lijken, had mijn jongste ook toen ze 6 mnd was.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.281
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik denk dat het krentenbaard is. Eva en Lisa hebben het allebei gehad (Eva in haar gezicht, Lisa op haar rug) en ikzelf loop er ook regelmatig mee (op mijn buik/benen). Echt heel vervelend, ik heb het idee dat wij het niet goed behandeld hebben/niet hebben herkend en ik er daardoor zo vaak last van heb. Ik zou hiervoor dus wel de huisartsenpost bellen. Misschien dat ze je wel fucidin crème willen voorschrijven, die kan je dan het weekend gebruiken en maandag naar de huisarts.

9. happymama

Nu slaapt ze natuurlijk dus morgen vroeg ff kijken. En ff bellen mijn vriend moet alleen heel de. Dag werken en heb geen auto

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

11. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Krentenbaard is gewoon een bacteriële infectie. Antibioticazalfje werkt hier goed tegen. Maar het kan idd ook best een scheurmond icm een schimmeltje zijn. En dan moet je een ander zalfje smeren ;)

Toch handig om even de HAP te bellen als je dochter er echt last vn heeft. Met een zalfje is het zo weg!

12. happymama

t leek vandaag iets minder geieriteerd . ze heeft er vandaag 1 x iets van gezegt als t er maandag nog zit stuur ik me moeder met haar ff naar de huisarts , ik moet werken
    bedankt voor t mee kijken allemaal !!

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.702
    2.513
    113
    En, hoe is het nu met haar mond?

Deel Deze Pagina