Gewoon zeggen dat ze er niet aan mag zitten! Vaak handen wassen en voor haar aparte handdoeken nemen. En met Dettol even de deuren enzo afnemen. Ik had dit zo vaak en mijn zussen bleef het toch wel bespaard.
Nee hoor, maar je kan haar echt het beste duidelijk maken dat ze er niet aan moet zitten. Mijn moeder deed er van dat gele poeder op als het korstje open ging, ik weet niet of dat nog bestaat.
heb t al 100 x gezegt maar ze zit standaard met haar vingers in de mond . zeg t al een jaar dat ze dat niet moet doen heb dr een hekel aan
Sudo crème doet wonderen.. Mij lijkt het geen kremtebaard! Dan had het meer roder moeten zijn . Hopelijk heb je snel duidelijkheid
Ik denk dat het krentenbaard is. Eva en Lisa hebben het allebei gehad (Eva in haar gezicht, Lisa op haar rug) en ikzelf loop er ook regelmatig mee (op mijn buik/benen). Echt heel vervelend, ik heb het idee dat wij het niet goed behandeld hebben/niet hebben herkend en ik er daardoor zo vaak last van heb. Ik zou hiervoor dus wel de huisartsenpost bellen. Misschien dat ze je wel fucidin crème willen voorschrijven, die kan je dan het weekend gebruiken en maandag naar de huisarts.
Nu slaapt ze natuurlijk dus morgen vroeg ff kijken. En ff bellen mijn vriend moet alleen heel de. Dag werken en heb geen auto
Ik denk dat het geen krentenbaard is maar een scheurmond....erg pijnlijk! scheurmond - perleche - Cheilitis angularis
Krentenbaard is gewoon een bacteriële infectie. Antibioticazalfje werkt hier goed tegen. Maar het kan idd ook best een scheurmond icm een schimmeltje zijn. En dan moet je een ander zalfje smeren Toch handig om even de HAP te bellen als je dochter er echt last vn heeft. Met een zalfje is het zo weg!
t leek vandaag iets minder geieriteerd . ze heeft er vandaag 1 x iets van gezegt als t er maandag nog zit stuur ik me moeder met haar ff naar de huisarts , ik moet werken bedankt voor t mee kijken allemaal !!