Mijn antwoord staat er niet bij. Dagelijks 20u journaal. Dagelijks Volkskrant. Dagelijks NOS app. Vergeet mn Twitter de laatste tijd (Joop, wat opiniemakers, volkskrant ed), maar normaal gezien paar keer per week. Ook wel websites op mn werk en dan vanalles. Als ik niet zo idioot vroeg naar bed ga ook Nieuwsuur bijna dagelijks. En ik kijk graag actualiteiten/achtergrondprogramma's zoals Tegenlicht, Hollanddoc etc.
Geen TV hier in Frankrijk. Heel af en toe kijk ik het Franse journaal op het internet. Verder zit ik op nu.nl om nog een beetje Nederland te volgen. Maar verder heb ik dus geen idee wat er nu in de wereld gebeurd. Ergens ook wel lekker .. hehe
We hebben jammer genoeg geen radio meer. Als de kinderen er niet zijn (zelden dis) luister ik online naar Radio1. In auto ook maar ook die gebruik ik nauwelijks. Wekker is wel radio1 dus die sporadische momenten dat de wekker gaay voor de kinderen wakker zijn blijf ik nog even luisteren. Over het algemeen supermooie pragramma's....
Het 19.30 uur nieuws op RTL4. Nu.nl op mijn telefoon. Regionaal nieuws (RTV Drenthe) op mijn telefoon. En uiteraard Facebook.
Liever niet eigenlijk. Als er echt iets ergs is ofzo hoor ik het wel via iemand of lees ik het. Voor het alledaagse nieuws heb ik geen intresse, nooit gehad ook.
Ik volg het door de dag via de NOS app. Als er iets belangrijks gebeurt krijg ik een pushbericht. Sta ik in de keuken, dan heb ik altijd Radio 1 aanstaan. Het nieuws van acht uur kijk ik soms. Ik hoef niet alle punten en komma's te horen maar vind het wel heel belangrijk om op de hoogte te blijven. Kan ook nooit begrijpen als het mensen niet interesseert.
Ik kijk elke doordeweekse dag naar het ontbijtnieuws op rtl en naar WNL/NOS nieuws. Ook kijk ik vaak naar het half 8 en 8 uur nieuws in de avond. Dan is er ook verder niets anders op tv. Verder heb ik een shortcut naar nu.nl en lees ik af en toe het ad. Ik vind het wel belangrijk op de hoogte te blijven van wat er speelt in de wereld. Daarnaast nog het regionieuws via rijnmond (radio/tv/internet).
Ik woon BE en mis wel het rtl ontbijtnieuws en vooral jan de hoop.. Hier is er alleen een herhaling van de avond ervoor. Ik lees nu vooral de nieuwssites, de standaard, hbvl, nu.nl, en soms de rotterdam regio van ad.nl.