Ik probeer het elke dag te volgen om 19:30, maar door de drukte met 2 kids komt het er niet altijd van. Wel hoor ik elke dag (elk uur) het nieuws op de radio
Ik kijk ook elke dag het nieuws. Op vakantie voel ik me altijd zo dom als ik een paar dagen nieuws gemist heb. Heb ook de app van rtl nieuws en blijf tussendoor op de hoogte.
Vroeger keek ik altijd het ontbijtnieuws op RTL. maar werd er zo negatief van al die slechte berichten, dus lees nu alleen de krant van onze stad.
Sowieso Journaal,CNN,ik luister Radio Italia en ik lees La Repubblica,maar dat is meer om mn Italiaans te oefenen.
Ik kijk het nieuws elke ochtend en avond op RTL4. Af en toe kijk ik op de app van nu.nl maar dan vooral de opmerkelijke berichten haha.
Ik kijk nooit nieuws (heb geeneens een TV) luister geen radio, lees geen nieuwssites en geen krant. Ik ben nooit op de hoogte van het nieuws Geen idee dus wat er op de wereld gebeurt maar 'k heb niet het idee dat ik iets mis
Ik lees de krant en als ik hoor dat er iets extreems gbeurd is ff google. Soms regionale nieuwszender.