Ziet er echt gewoon goed uit hoor. Idd morgen die van gister en morgen met elkaar vergelijken. Mijn oploop was de eerste dagen hetzelfde, vanaf 12 a 13 dpo pas stuk donkerder.
Ziet er goed uit! Je hcg is natuurlijk nog laag omdat het zo pril is. Je kunt nu dus nog geen knallers verwachten. Over een paar dagen hopelijk wel!
Dankjullie wel. Geeft toch een beetje een geruststelling. In men achterhoofd weet ik dat allemaal ook maar als je er echt in zit maak je jezelf toch wel gek
Jouw test van 11dpo lijkt qua intensiteit op mijn test van 11dagen na de terugplaatsing van een 4 dagen oud embryo. Dus dat was voor mij 15dpo, lijkt me dus een prima streep! Gefeliciteerd!
Dames jullie eerlijke mening voor 12dpo? Net getest. Ik verwacht geen knaller maar is de testreep niet te licht. Ik heb de indruk dat met mijn vorige zwangerschappen de streepjes beter kleurden.
Ik vind hem er goed uit zien. Veel duidelijker dan de vorige. En nog maar 12dpo dus je kan ook nog geen donkere test verwachten denk ik.
Ik las in een ander topic dat cryos wat minder snel veel hcg aanmaken (voor het precieze verhaal zou je het even moeten opzoeken). Mijn test was ook super licht en ik was heel nerveus, maar vandaag met 5+3 een clear blue met wekenindicator gedaan en die gaf netjes 3+ aan dus voor mij lijkt dat verhaal te kloppen. overigens vond ik die kv testen niet leuk want die waren altijd lichter dan de andere testen!
Oh dat wist ik niet . Ik vind ze dit keer idd niet zo snel kleuren. Mss omdat het niet snel hcg oppikt. Tijd zal het uitwijzen... slopend die wachtweken
Ter vergelijking; dit waren mijn testen begin deze maand. Op 13dpo had ik exact hetzelfde resultaat als jij. Dus lijkt me prima Op 14dpo bloed laten prikken en HCG was 103. Op 18dpo was HCG 650 (en dan pas had ik een knaltest).. Edit: Weet niet of je hier iets mee bent, want zie nu pas dat dit anders werkt na cryo blasto. Maar bon, ik hoop voor je dat het mooi blijft oplopen