Ja dat snap ik, maar denk dus dat het nu geen pregnyl meer is na 13,5 dag en als jullie zeggen dat er wel iets oploop is
Weinig oploop? Op die van gisteren zie ik m amper en nu echt duidelijk. Ik zal niet de zoveelste dode mus uit de kast pakken..... maarrrrrrr ik heb toch wel veel hoop. Voor een dag is dit echt super hoor denk ik. Fingers crossed!
Dat gaat helaas nooit meer over . Nu spannend tot een duidelijke test, dan tot de eerste echo, nipt, 20 weken etc etc.... En dan moeten ze er nog uit . En oja, daarna levenslang zorgen Ik leef met je mee, vond het ook te spannend!
Droge testen. Sorry vind ze er beetje vies uitzien zo op de foto oeps. De streepjes van vabdaag en gisteren zijn roze, niet zo grijs als op de foto. Maar vind de oploop zelf moeilijk te zien nog steeds hoor. Hopelijk morgen beter!
Op kv en action duidelijk oploop. Die groene ken ik niet, maar vind ze het minst van de drie. Ben heel benieuwd naar de kv van morgen, maar ik blijf bij mijn eerdere post. Ziet er mijn inziens prima uit!
@Gliss Meid geef de hoop alsjeblieft nog niet op! Ik heb even mijn testen erbij gezocht en jouw testen zijn echt vergelijkbaar met die van mij. Mijn embryo is wss iets eerder ingenesteld omdat hij al aan het hatchen was, voor zover je daaruit een conclusie kan trekken wat betreft een eerdere innesteling. Hier heb je een voorbeeld van 10 en 11 dpo.
Elke dag een kleine oploop is goed! Je hoeft namelijk niet elke dag oploop te zien. HCG verdubbelt elke 2 a 3 dagen. Dus om de 2 a 3 dagen moet je zien dat het streepje donkerder is geworden. Dus als je morgen nog steeds twijfelt dan haal je de test van vandaag er tussenuit en vergelijk je de test van gister en morgen met elkaar.
Ik zie ook oploop! En voor testen nog binnen 24 uur is dat echt heel netjes! Vooralsnog ziet dit er echt heeel goed uit!! Ik duim!
Als je je testen in negatief zet, zie ik op de kruitvat wel oploop t.o.v. 11 dpo. het is heel minimaal, maar gelet op de tijd die er tussen die twee testen zit, volkomen verklaarbaar. Het is lastig om er nu al iets van te zeggen en ik zou zeker morgen en overmorgen vooral naar je testen kijken, maar voor nu zou ik wel een beetje hoop durven te hebben. En ik gun het je ontzettend dat het doorzet!