Kijken jullie mee? 11 dpo na terugplaatsing.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gliss, 21 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik zie zeker oploop!!

Gliss vindt dit leuk.
  2. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Wattttt een banner??!!! Waaaaaaaah ik had m’n insta moeten checken ik wist het. Ik ga snel kijken! :D:D:D:D
    Edit. Niks op insta, ik ga hier zoeken :roflmao:

Kramertje vindt dit leuk.
  3. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ik heb voor de liefhebber nog een foto gemaakt van de middag kv-testen met 24 uur er tussen.
    Ik zie het nu zelf ook, zo spannend wat er morgen te zien zal zijn!

Bijgevoegde bestanden:

Mokki, MB91, Redrose82 en 9 anderen vinden dit leuk.
  4. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    Duidelijke oploop!!

Gliss vindt dit leuk.
  5. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Mooi hoor :D:thumup:❤️

6. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Duidelijk oploop :):thumup:

7. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.847
    18.594
    113
    Vrouw
    Wauw!! Duidelijk oploop te zien. Ik ga keihard voor je duimen ♡ is je zo gegund

Gliss vindt dit leuk.
  8. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Vanmorgen zie ik helaas niet echt een oploop en ze zijn echt heel licht voor 13 dpo helaas. Ik geloof niet dat dit goed komt, vorig jaar maart bleven ze ook zo licht en dat was geen goed teken.

(Foto binnen afleestijd 5 min).

Bijgevoegde bestanden:

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik snap je bezorgdheid. Maar elke dag oploop hoeft niet. Want je hcg verdubbeld elke 2 a 3 dagen dus moet je test elke 2 a 3 dagen een duidelijker streepje laten zien. Dus niet elke dag

10. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Dat is zo. Ik denk nu trouwens wel te zien dat de groene test (innovita, die kleuren wat langzaam) iets donkerder is dan gisteren.
    Het zit me vooral dwars dat ik al 13 dpo ben en op dit forum zie ik dan al zoveel semi-knaltesten en dit is echt heel licht allemaal nog.
    Ik zal ze als ze droog zijn straks nog eens vergelijken en idd met dag ertussen.

#onzekerheidvreselijk

11. Daantjeee

Daantjeee Fanatiek lid

28 jan 2021
    1.617
    1.617
    113
    Vrouw
    Ik snap je onzekerheid! Maar sluit me aan bij Stokstaartje86. Mijn duimen draaien overuren voor je!!

Gliss vindt dit leuk.
  12. Tabbey

Tabbey Fanatiek lid

2 mei 2013
    1.497
    849
    113
    NULL
    NULL
    Wat een onzekerheid voor je. Ik hoop ontzettend dat je na zo’n lange tijd toch eindelijk zwanger bent.
    Ik zie ook zeker wel een oploop, vooral bij de kvtest gisterenmiddag. Misschien ben je meer een middagtester?
    Zelf had ik nog de theorie dat de oploop de eerste dagen veel minder duidelijk is omdat verschil in hoeveelheid hcg ook veel kleiner is. Een verdubbeling van 5 is veel minder duidelijk te zien als verdubbeling van 100. En de verdubbeling duurt 2-3 dagen...

Heel veel sterkte met de onzekerheid de komende dagen, ik blijf heel hard duimen en hopen dat je snel een duidelijke oploop gaat zien in de testen.

Gliss vindt dit leuk.
  13. Visje79

Visje79 VIP lid

9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    En die andere testen waren in de middag toch? Dus er zit minder dan 24 uur tussen? Er is nog niks verloren toch? Ik hoop dat je morgen alsnog veel oploop gaat zien!

Gliss vindt dit leuk.
  14. Yellowbirdie

Yellowbirdie Actief lid

27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Heb je misschien wat meer gedronken? Misschien vanmiddag nog even testen? En als je deze testen langs die van 11 dpo zet? De intensiteit van het streepje zegt niet zoveel denk ik, oploop wel. Maar ik kan me goed voorstellen dat je zoiets hebt van: het gaat altijd mis, dus waarom zou dit goed gaan? Maar besef ook: het kan ook gewoon goed gaan!
    Ik duim nog altijd voor je!

fyi: ik had op 13 dpo ook ineens een lichte test bij mijn dochtertje. Schrok me de pleuris. Om later op de middag weer oploop te zien. Het kan dus alle kanten op!

Gliss vindt dit leuk.
  15. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    #55 Gliss, 23 apr 2021
    Laatst bewerkt: 23 apr 2021
    Ik doe de innovita, action en eem kv in de ochtend en nog een kv in de middag (omdat ik er in de middag mee was begonnen).
    Dus heb nu de oploop vergeleken met die van gisterochtend (24 uur).
    Zie foto's gisterochtend 12 dpo en vanmorgen 13 dpo.

Als alles straks droog is zal ik ze eens onder elkaar leggen + dag ertussen.

Bijgevoegde bestanden:

16. Yellowbirdie

Yellowbirdie Actief lid

27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Maar ik zie op alle 3 de testen 13 dpo staan?

17. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Ja deze zijn alledrie 13 dpo. Zie foto's eerdere post, dan zie je ook die van 12 dpo.

18. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ik zie duidelijk oploop op die innovita! Die anderen zijn idd nagenoeg gelijk. En ik begrijp je zorgen omdat je lichte strepen hebt op 13 dpo. MAAR degene die op dit termijn al haast knal strepen hebben hebben een vroege innesteling gehad op 4 of 5 dpo. Toen heb jij pas het vruchtje in je buik terug geplaatst gekregen! Daarna moet het vruchtje bij jou nog gaan innestelen.

Soms blijft een vruchtje wat langer rondzweven, dit wordt vaker gezien bij een fertiliteitsbehandeling heb ik op dit forum gelezen. De gemiddelde innesteling gebeurt op 9 dpo. Daarna stijgt het hcg pas. Dan is pas na 2 a 3 dagen hcg meetbaar met een thuistest. Dan zit je al op 11 a 12 dpo dus voor je een licht streepje op je test hebt!!!

Als streepjes dagen lang hetzelfde blijven dan is het zorgelijk. Maar jij hebt al oploop. En in het begin gaat die oploop niet zo hard. Dus je eerste test met een licht streepje is bijv je hcg 20. Dan is na 2 dagen je hcg 40. Dan is op de dag ertussen je hcg maar 30. Dus zal je maar weinig of geen oploop op de test zien. Want dan heb je 20-30-40-60-80

Als je hcg 3 dagen later pas op 40 zou zitten is die oploop nog minder makkelijk waar te nemen. Want dan heb je 20- 26,67-33,34-40-53,33-66,66-80

19. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Je hebt gelijk met het idd en in dit stadium zegt het nog niet zoveel (lichte test/wel oploop) en ik heb 9 en 10 dpo behoorlijke buikkramp gehad (nu nog steeds, maar iets minder), dus misschien idd wat latere innesteling.

Ik zit mezelf gewoon enorm in de weg. Na zolang in een traject (+ vorig jaar voor het eerst positieve testen, die licht bleven en toen mk) ben je ingesteld op het feit dat de volgende klap elk moment kan komen. Dus continue zie ik overal alleen maar aanwijzingen dat het niet goed gaat. Ik heb ook geen enkel blij gevoel hierover, behalve dat ik denk, 'eindelijk gebeurt er eens iets, maar het zal wel weer fout gaan'. Terwijl als ik nu bij wijze van 7 maanden spontaan bezig was geweest en vandaag 1 eerste test had gedaan met dit resultaat ik waarschijnlijk had staan juichen.
    Het doet wat met je, laten we maar zeggen ;)

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook super begrijpelijk! Ze zeggen niet voor niets: een mens lijdt het meest onder hetgene wat hij vreest! Het is ook gewoon vreselijk moeilijk. Je bent al zo lang bezig en al zoveel teleurstelling moeten verwerken. En toen je dan eindelijk een positieve test had ging het alsnog mis! En daarna weer zo lang moeten wachten tot je weer 2 streepjes ziet. Dan voelt het gewoon te mooi om waar te zijn! En ben je gewoon niet blij om jezelf te beschermen. Ik herken het heel goed, al is het op een ander vlak

Ik heb op 4 dpo in de avond en nacht meerdere uren achter elkaar menstruatiekrampen gehad. Bij de andere keren nooit gehad. En ik testte 7 dpo voor het eerst positief. Die buikkrampen kunnen best jou innesteling zijn geweest! Dus dan passen die lichte strepen prima bij jou situatie. Ik blijf duimen voor je!

Gliss vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina