Ahh ik snap . En eens met wat hierboven nog staat. Fertiliteitstrajecten lijken bijna op psychologische oorlogsvoering soms. Ik duim zo hard voor je wil je niet weten . Ik volg het op de voet!
Droge testen (in het echt wel iets donkerder en roze). Er is ietsje oploop vandaag, vooral van de groene testen, maar het is minimaal. Om de dag is wat beter te zien. Zal vanmiddag mn kv middag test er nog opzetten. Het blijft afwachten natuurlijk, zijn zo licht.
Ik zou in de middag nog een keer met de kruitvat testen. Geldt natuurlijk niet voor elke vrouw, maar mijn 13 dpo zag er in de ochtend ook zo uit en in de middag wel donkerder. Knaltesten zeggen echt niets. Ik heb in een zwangerschap echt knaltesten gehad, heel vroeg, leek hartstikke goed en die knalde zo door naar een vroege miskraam. vanmiddag nog een keer testen met de kv en dan laten opdrogen en dan pas vergelijken met die van 11 dpo.
Wat een onzekerheid.. niet fijn Op de dipsticks van innovita zie ik wel oploop. Maar blijft afwachten.. ik duim!
KV middagtest, foto binnen 5 min. Ik vind hem best mooi, in het echt nog iets donkerder en meer roze. Hier met foto's van de natte testen van 11 en 12 dpo (3 luik) en nog net niet droog naast de droge testen.
Dit is toch al duidelijk een stuk hoopvoller dan vanmorgen. In houd hoop! Wanneer is je test datum vanuit het zh?
Maandag 16 dpo pas. Maar ik wil graag zondag samen met mn man testen -mits ze oplopen- omdat we dan allebei vrij zijn. Hij weet nog van niks, wil hem niet laten stressen (hij maakt zeer lange dagen op het moment/hoogseizoen tot laat s avonds, ook zaterdag)
Netjes opgelopen hoor @Gliss ! Bij mij lopen die Kruidvat krengen ook veel langzamer op dan andere testen.
De test van deze namiddag ziet er zeer goed uit ! Ik hoop op een pracht van een streep wanneer je zondag samen met je man test!
Mijn testen waren ook altijd stukken duidelijker in de namiddag. Dus nu wachten tot morgen namiddag dan? Of ga je toch ook morgenvroeg nogmaals testen?
Ja ik hou nu gewoon mn testrondje aan s morgens (ook wel interessant het verschil met de andere merken testen), maar houd nu wel in m'n achterhoofd dat het er smiddags tot nu toe positiever uitziet dan smorgens. Als het zo goed door gaat zondagochtend een CB digitaal
Ja inderdaad lekker smiddags die cb doen! Die was bij mij op 11 dpo positief (1-2 weken). Toen was mijn tweede lijntje zoals op jouw test nu (zie foto vorige reactie) Edit: die van mij was veeeeel lichter op 11 dpo, cb gaat zeker positief zijn!
De cb gaat nu al 1-2 aangeven! Zoals op de 3 luiken te zien is zie je elke dag een klein beetje oploop! Dit ziet er echt goed uit