Ik had ook hele erge krampen. Zo erg dat ik dacht vast te testen zodat ik met de utro kon stoppen en het door kon breken. Was dus van de zwangerschap! Dat hebben heel veel vrouwen
Ja, ik ben er ook niet per se negatief over hoor, heb het hier vaak gelezen. Hopelijk is dat het idd Vorig jaar werd het bij mij zo hevig dat ik op 5+0 opnieuw een test deed (was 4+2 gestopt met testen) en toen was ie blanco en dag erna miskraam. Dus het is wel een beetje spannend symptoom voor mij.
Ja herkenbaar. Ik heb het 3 x rond de 5 weken gehad. Blijft gewoon een rottijd de eerste weken. En na zoveel tijd/miskramen vind ik het stiekem nog wel spannend.
Spannend @Gliss Ik duim voor je! (Ooit in een topic gezeten samen...). Ik spiek nog af en toe hoe het met je gaat
Ja daar zou iedereen hoop uit kunnen halen met (veel) bloedverlies. Maar ja dat was natuurlijk heel bijzonder en apart.....
Ik weet het niet zo goed meiden, ben beetje in verwarring. Er is echt een oploop tov gisterochtend, maar het zijn niet de 14 dpo knaltesten waar je op hoopt.
Gezien jij duidelijk een middag tester ben, dan pas conclusies trekken! Daarnaast gaat het om de oploop want je weet niet wanneer de innesteling was. Ik vind het super hoopvol!! Ik zou stiekem een beetje gaan genieten. Linksom of rechtsom, op dit moment ben je zwanger
Nog wel beetje nat met droog vergelijken.. als je om de dag kijkt is de oploop zelfs echt goed. Maar nogmaals maak ik me vooral zorgen dat ze niet zo donker zijn, had zo graag een knaltest gehad. Wil mijn man morgen niet blij maken met een dooie mus.
Dit was mijn test 14 dpo, na een terugplaatsing van een 5 daagse cryo. En ze is nu toch echt al bijna 2. Dus het kan echt nog! De eerste knaltest kreeg ik pas 3 dagen later.
Ik vind het hele mooie oploop hoor. Vanmiddag nog even testen aangezien die gistermiddag ook donkerder was Garantie heb je nooit helaas, maar als je 12 en 14 naast elkaar zet zie ik wel een wel mooie oploop voor nu!
Er is idd duidelijk oploop! Misschien een wat trage starter? Ik ken idd genoeg verhalen van meiden die ook echt zeker waren van ei en op 12 dpo een tuurstreep hadden en op 14 dpo een duidelijke streep maar geen knaller en echt een goede doorgaande zwangerschap hadden. Ik snap dat je nu misschien meer verwachtte, maar die knaller komt misschien nog. Oploop is nu het belangrijkste