Zwanger en kids ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Luchia, 26 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luchia

Luchia Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.683
    711
    113
    Goedemorgen dames,

Vannacht toch ongesteld geworden en zit heel erg te twijfelen om toch ovulatietesten weer te gaan proberen.

Nu heb ik eerder al 2x geprobeerd me piek te vinden met de testjes van Zwanger en Kids en helaas nog nooit me piek gevonden wat me dan ook onzeker maakt. Zijn er vrouwen hier mee bekend en dat ze bijvoorbeeld met een ander merk wel hun piek vonden?

2. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.331
    8.836
    113
    Vrouw
    Misschien zijn de gewone niet gevoelig genoeg voor je. Anders de extra gevoelige eens proberen?

3. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Ik gebruik de clearblue testen die meerdere vruchtbare dagen kan aangeven (de paarse variant).
    Wel duur, maar op deze manier weet ik wanneer de eisprong eraan zit te komen. Hij meet namelijk ook je oestrogeenlevel. Het gaat knipperen bij een verhoogd oestrogeenlevel (wat je enkele dagen voor eisprong hebt) en bij een LH piek krijg je een smiley.

Vind ze erg fijn in gebruik!

temperatuur je ook?

4. MB91

MB91 Fanatiek lid

Ik kon met zwanger en kids en sensitest m'n piek niet binden, maar met de telano dipsticks wel. Die meten met 20 miu Ipv 25 nou.
    En dan daarnaast een CB roze dop smiley ivy test als ik twijfelde. Succes volgende ronde!! :thumup:

Deel Deze Pagina